- Bedankjes 0
lettergrootte rapporten
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
lettergrootte rapporten
19 aug 2022 11:17
Het is mijn bedoeling een fotoboek te gaan maken, met als thema mijn genealogie. Hier zullen naast uiteraard foto's ook enkele rapporten van Aldfaer in komen. Ook zal hierin worden opgenomen het rapport "Geschiedenislijn nageslacht." Wat ik jmmer vind, is dat lettertype en layout afwijken van de overige rapporten van Aldfaer. Kan ik zelf iets aan de instellingen veranderen, zoals bij de andere rapporten?
Vriendelijke groet,
Peter Wiss
Vriendelijke groet,
Peter Wiss
- Han Kortekaas
-
Re: lettergrootte rapporten
19 aug 2022 11:57
Peter,
er is geen instelling bij het sjabloon, echter, als u iets afweet van html dan zou u het rapport in een editor kunnen bewerken.
er is geen instelling bij het sjabloon, echter, als u iets afweet van html dan zou u het rapport in een editor kunnen bewerken.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
19 aug 2022 14:25
Peter,
Als u er niet uitkomt stuur mij dan een mail.Han Kortekaas schreef : ..., echter, als u iets afweet van html dan zou u het rapport in een editor kunnen bewerken.
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
19 aug 2022 19:49
Mijnheer JayCee,
Inderdaad weet ik niets van html. Als we er op een andere manier uit kunnen komen zou dat prettig zijn. Maar als het erg bewerkelijk is, dan moeten we het maar zo laten zitten.
Ik heb veel foto's en rapporten die ik gebruiken kan.
Nogmaals, een beetje hulp zou prettig zijn, maar als het niet lut, jammer maar de wereld vergaat niet.
Vriendelijke groet,
Peter Wiss
Inderdaad weet ik niets van html. Als we er op een andere manier uit kunnen komen zou dat prettig zijn. Maar als het erg bewerkelijk is, dan moeten we het maar zo laten zitten.
Ik heb veel foto's en rapporten die ik gebruiken kan.
Nogmaals, een beetje hulp zou prettig zijn, maar als het niet lut, jammer maar de wereld vergaat niet.
Vriendelijke groet,
Peter Wiss
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
19 aug 2022 20:21
De wijziging is niet omslachtig. Neem contact op buiten het forum om. Mijn adres heeft u waarschijnlijk nog, zo niet klik op mijn naam en vervolgens op het zwarte envelopje.
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
19 aug 2022 20:35 - 20 aug 2022 01:16
Mijnheer JayCee,
Goedenavond.
Prettig dat u mij zo wilt helpen. Weet niet of het nodig is, maar mijn mob nr is adresggegevens worden uit berichten verwijderd ter bescherming van de privacy
webmaster
Goedenavond.
Prettig dat u mij zo wilt helpen. Weet niet of het nodig is, maar mijn mob nr is adresggegevens worden uit berichten verwijderd ter bescherming van de privacy
webmaster
Laatst bewerkt 20 aug 2022 01:16 door Webmaster.