- Bedankjes 0
Installatie nieuwe versie invoegtoepassing
- M.A. van der Vliet
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Installatie nieuwe versie invoegtoepassing
25 jan 2023 19:28
Bij het opstarten van Aldfaer krijg ik steeds de melding dat er nieuwe versies beschikbaar zijn.
Als ik dan klik op "installeren dan zie ik het installatieproces met de groene balkjes verlopen.
Bij het opnieuw opstarten van Aldfaer krijg ik weer dezelfde meldingen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Als ik dan klik op "installeren dan zie ik het installatieproces met de groene balkjes verlopen.
Bij het opnieuw opstarten van Aldfaer krijg ik weer dezelfde meldingen.
Hoe kan ik dit oplossen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: Installatie nieuwe versie invoegtoepassing
25 jan 2023 21:04
Ga eens naar de Menu > Help > Versiebeheer Invoegtoepassingen en kijk of er een regel vetter is dan de andere. Klik daar dan op en idem op 'Bijwerken'
- M.A. van der Vliet
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
26 jan 2023 15:11
Linksonder stond in het zwart de geïnstalleerde versie en daaronder in het rood de nieuwere, nog te installeren versie. Ik heb op bijwerken geklikt. De groen installatiebalk werd zichtbaar. Aldfaer afgesloten. Weer opgestart. De meldingen dat er nieuwere versies te installeren zijn, bleef nu weg.
Ga ik echter bij versiebeheer van de invoegtoepassingen kijken, dan staat de oude versie er nog steeds en staat de nieuwste versie in het rood om bijgewerkt te worden.
Ergens klopt het nog niet.
Ik een Alfaer 10 versie
Ga ik echter bij versiebeheer van de invoegtoepassingen kijken, dan staat de oude versie er nog steeds en staat de nieuwste versie in het rood om bijgewerkt te worden.
Ergens klopt het nog niet.
Ik een Alfaer 10 versie
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
26 jan 2023 16:08
Sluit Aldfaer en ga in verkenner naar het bestandje C:\Aldfaer \Aldfaer.iniprogram en geef een andere naam en daarna Aldfaer terug openen. Aldfaer maakt zelf een nieuw bestandje aan. U moet dan wel zelf eenmalig de stamboom openen.
- Han Kortekaas
-
26 jan 2023 16:45
Ik meen mij te herinneren dat er sprake is van een niet-standaard installatie; wellicht met twee keer een bonus??
- M.A. van der Vliet
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
29 jan 2023 16:16
Heb uw tip uitgevoerd, er komt geen melding meer te voorschijn dat er nog invoegtoepassingen geïnstalleerd moeten worden, maar er blijft staan dat er nieuwere versies geïnstalleerd kunnen worden.