- Bedankjes 0
Geen Bonusrapporten zichtbaar
- Nico
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Geen Bonusrapporten zichtbaar
10 feb 2023 15:57
Ik heb op een nieuwe computer de laatste versie geïnstalleerd. Nu wil ik graag een cirkel of waaier maken via de bonus rapporten. Zie ik dat die er helemaal niet in staan bij bonus rapporten.
Ben ik naar Help >> Versiebeheer invoegtoepassingen gegaan en daar kreeg ik de melding van een update 10.1.3. Heb ik gedaan en nu krijg ik zelfs “bonus rapporten” niet meer te zien.
Ik had ook gelezen dat van versie 10,1 zijn de invoegtoepassingen automatisch geînstalleerd. Waar dan?
Bij het zoeken zijn er meer mensen geweest met het zelfde probleem, alleen als ze het hebben opgelost wordt er niet vermeld hoe.
Dit heb ik dus ook allemaal gedaan: aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10045
Wat heb ik fout gedaan?
Ben ik naar Help >> Versiebeheer invoegtoepassingen gegaan en daar kreeg ik de melding van een update 10.1.3. Heb ik gedaan en nu krijg ik zelfs “bonus rapporten” niet meer te zien.
Ik had ook gelezen dat van versie 10,1 zijn de invoegtoepassingen automatisch geînstalleerd. Waar dan?
Bij het zoeken zijn er meer mensen geweest met het zelfde probleem, alleen als ze het hebben opgelost wordt er niet vermeld hoe.
Dit heb ik dus ook allemaal gedaan: aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10045
Wat heb ik fout gedaan?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: Geen Bonusrapporten zichtbaar
10 feb 2023 19:35
Controleer of de map Invoegtoepassingen in C:\gebruikers\gebruikersnaam\Documenten\Aldfaer\..staat = locatie bij een standaardinstallatie.
Pas indien nodig het pad aan bij Extra>Instellingen>Rapporten>Bestanden.
Pas indien nodig het pad aan bij Extra>Instellingen>Rapporten>Bestanden.