- Bedankjes 0
Flexitree
- J.Visser
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Flexitree
23 feb 2015 12:54
Wilde voor mijn vakantie wat Flexitree bestanden op mijn tablet zetten, iets wat tot heden goed ging. Heb een testbestandje van 20 personen gemaakt die keurig in een map op mijn PC staat. Krijg het alleen niet geopend?
Onderwerp is gesloten.
- J.Visser
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Flexitree
23 feb 2015 13:19
Dat had ik zelf moeten weten-even geduld moeten hebben-beter moeten lezen.
In ieder geval het wrkt
In ieder geval het wrkt
Onderwerp is gesloten.
- J.Visser
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 feb 2015 13:26
Paul
Wilde weten wat er aan de hand was. Krijg het bestandje vanuit de Flexitree map in IE11 wel opgestart maar vanuit Chrome niet. Is dit bekend?
Wilde weten wat er aan de hand was. Krijg het bestandje vanuit de Flexitree map in IE11 wel opgestart maar vanuit Chrome niet. Is dit bekend?
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
23 feb 2015 13:45
Jan,
het is eerder al door Meije gemeld. Je moet de snelkoppeling van Chrome wijzigen in Chrome\Application\chrome.exe" --allow-file-access-from-files en dan de naam van de snelkoppeling wijzigen, want anders wordt die bij een update van Chrome weer gewijzigd.
het is eerder al door Meije gemeld. Je moet de snelkoppeling van Chrome wijzigen in Chrome\Application\chrome.exe" --allow-file-access-from-files en dan de naam van de snelkoppeling wijzigen, want anders wordt die bij een update van Chrome weer gewijzigd.
Onderwerp is gesloten.