achtergrondkleur man/vrouw wijzigen

Lees meer

achtergrondkleur man/vrouw wijzigen

29 sep 2023 14:48
Het lukt mij niet om de standaard kleur in de grafische rapporten bij de man te wijzigen in blauw. Via Instellingen en Grafisch heb ik de kleur op blauw ingesteld, maar in het uiteindelijke rapport blijft de kleur Geel voor de man zichtbaar. Wat doe ik verkeerd. Ik heb Aldfaer ook al opnieuw opgestart, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Lees meer

Re: achtergrondkleur man/vrouw wijzigen

29 sep 2023 15:51
Ik denk dat u vergeet de instelling te bewaren met de toets "Opslaan"

Lees meer

29 sep 2023 15:57
Herman,
mag ik aannemen dat je een hookconstructie hebt waarbij de kleur wordt bepaald, dus een override van de standaard kleur die je bij Bestand -> Grafisch hebt ingesteld?
Of gebruik je een ander grafisch rapport uit de Bonusrapporten?

Lees meer

29 sep 2023 17:50
;-) Ja, dat had zo maar gekund, maar dat heb ik dus wel gedaan. Zelfs opnieuw opgestart om zeker te weten dat de nieuwe instelling werd meegenomen.

Lees meer

29 sep 2023 17:52
Oei, dit klinkt al heel moeilijk. Hookconstructie?? Nee. Bestand -> Grafisch is volgens mij niet mogelijk. Ik probeer via Extra -> Instellingen -> Grafisch -> Achtergrondkleur de kleur van de man te wijzigen, maar tot op heden lukt dat niet.

Lees meer

29 sep 2023 18:40
Een algemeen antwoord............probeer eens Stamboom -> Opschonen te draaien

Lees meer

29 sep 2023 19:01
Herman,

Als u een standaardrapport wil maken dat moet u, zoals Ruud aangeeft, de wijziging opslaan.

Wil u een bonus grafisch rapport maken dan moet de kleur gekozen worden bij de instellingen van het rapport zelf door na de start van het rapport te kiezen voor "Instellingen aanpassen"

Lees meer

29 sep 2023 19:30
Hoi JayCee,

Door jouw antwoord/tip viel het kwartje. Ik draai een Bonusrapport en daar moet ik blijkbaar de Standaard instellingen overrulen om de achtergrondkleur te wijzigen. Is dus nu gelukt. Bedankt voor je hulp.

Gemaakt door Kunena