- Bedankjes 3
de rapporten : Aanverwanten en AanverwantenGeenjump
- Vanhouche Victor
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Re: de rapporten : Aanverwanten en AanverwantenGeenjump
03 okt 2023 12:06
Hallo Paul
Vertalen gebruik ik niet .Kan dus geen oplossing zijn voor mijn probleem.
Mijn Standaars browser is Microsoft Edge. Dit verkaard het probleem.
Kan het oplossen door opnieuw laden in internet explorer-modus..
Microsoft beschrijft hier een procedure om dergelijke bestanden op te lijsten .
Vind dit te gecomplikeerd.
Voorlopig ga ik voor deze sjablonen : Aanverwanten en AanverwantenGeenJump voor de rapporten werken met printscreens en opslaan als jpg bestanden.
Hoop dat weleens deze sjablonen zullen aangepast worden en als Bonus rapporten gepublicerd worden.
Vraag voor Paul en Han
Vertalen gebruik ik niet .Kan dus geen oplossing zijn voor mijn probleem.
Mijn Standaars browser is Microsoft Edge. Dit verkaard het probleem.
Kan het oplossen door opnieuw laden in internet explorer-modus..
Microsoft beschrijft hier een procedure om dergelijke bestanden op te lijsten .
Vind dit te gecomplikeerd.
Voorlopig ga ik voor deze sjablonen : Aanverwanten en AanverwantenGeenJump voor de rapporten werken met printscreens en opslaan als jpg bestanden.
Hoop dat weleens deze sjablonen zullen aangepast worden en als Bonus rapporten gepublicerd worden.
Vraag voor Paul en Han
- Han Kortekaas
-
03 okt 2023 12:08
ik gebruik een bèta browser van DuckDuckGo
- Paul Kallenberg
03 okt 2023 14:11
Victor,
Ik denk toch echt dat Edge de pagina bij jou in het Engels vertaalt, al ben je je daarvan niet bewust. Kijk in Edge eens bij Instellingen (drie puntjes rechts boven) en dan bij Talen of je daar iets ziet dat kan verklaren waarom de pagina vertaald wordt.
Paul
Ik denk toch echt dat Edge de pagina bij jou in het Engels vertaalt, al ben je je daarvan niet bewust. Kijk in Edge eens bij Instellingen (drie puntjes rechts boven) en dan bij Talen of je daar iets ziet dat kan verklaren waarom de pagina vertaald wordt.
Paul
- Vanhouche Victor
-
Auteur
03 okt 2023 17:10
Paul
Nagekeken wat je vraagd. Bij Edge instellingen- Talen -Engels-aanbieden om pagina's in deze taal te vertalen. Stond aangevinkt ! Na verwijdering van de vink = probleem opgelost.
Mijn vraag blijf er wel !
Vraag voor Paul en Han
Nagekeken wat je vraagd. Bij Edge instellingen- Talen -Engels-aanbieden om pagina's in deze taal te vertalen. Stond aangevinkt ! Na verwijdering van de vink = probleem opgelost.
Mijn vraag blijf er wel !
Vraag voor Paul en Han