rapporten

Lees meer

rapporten

12 okt 2023 17:58
Beste,

Ik ben met mijn nieuwe pc in de problemen gekomen. Kan door de nieuwe pc zijn of door de update.
Ik heb de berichten gelezen over Bonus rapporten, wat bij mij ook het probleem is.
Nu werken een aantal rapporten wel, maar als ik de voorbeelden bekijk zoals in help staat, zit ik helemaal verkeerd.
Het programma werkt verder fantastisch, en de grafische mogelijkheden heb ik maar af en toe nodig maar toch.
Kunt u mij helpen? Ik stuur een bijlage mee zoals ik eea ingesteld heb.

Groetjes Guul Vullers

Bijlagen:

Lees meer

Re: rapporten

12 okt 2023 18:39
Heeft u de nieuwe PC Aldfaer overnieuw geïnstalleerd of heeft u een kopie genomen van uw oude PC en die overgezet?

Wat is uw probleem met Bonusrapporten; geef iets meer informatie.

Lees meer

11 jan 2024 19:17
Het is de kopie van de oude , alleen weet ik niet zeker of hij op de oude pc ook al zonder bonus rapporten was, Wel heeft hij ze oorspronkelijk wel gehad. Omdat je die niet elke dag gebruikt weet ik niet precies wanneer ze verdwenen zijn. Ik heb wat in diverse artikelen staat nagekeken, Naar mijn mening staat alles goed. Misschien wilt u eens meekijken op afstand of u het kunt oplossen. Ik heb zitten denken om alles te wissen en opnieuw te installeren, maar daar ben ik een beetje te bang voor.
Heel graag uw hulp.

Groetjes Guul Vullers

Lees meer

11 jan 2024 22:05 - 11 jan 2024 22:07
Als u wilt wil ik even meekijken. Stuur mij een email om af te spreken. Mijn emailadres is te vinden onder 'Lees meer' en muis-over het zwarte envelopje.
Laatst bewerkt 11 jan 2024 22:07 door JayCee.

Lees meer

14 jan 2024 22:55
Via Teamviewer de installatie- en documentenmappen herstelt en bonusrapporten geïnstalleerd.

Gemaakt door Kunena