- Bedankjes 0
ik heb geen bonus rapporten meer
- G.Vullers
- Auteur
Lees minder
Lees meer
ik heb geen bonus rapporten meer
28 dec 2023 21:03
Sinds ik Aldfaer weer op mijn nieuwe laptop heb staan mis ik de bonus rapporten.
Ik heb al rond gesnuffeld en gezien dat meerdere dat probleem kennen, maar de genoemde oplossingen werken bij mij niet.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik geen echte computer Freek ben.
Graag zou ik toch weer de bonus rapporten hebben.
Kunt u mij helpen a.u.b.
Groetjes Guul Vullers
ps. Misschien zoals ik ergens las op afstand?
Ik heb al rond gesnuffeld en gezien dat meerdere dat probleem kennen, maar de genoemde oplossingen werken bij mij niet.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik geen echte computer Freek ben.
Graag zou ik toch weer de bonus rapporten hebben.
Kunt u mij helpen a.u.b.
Groetjes Guul Vullers
ps. Misschien zoals ik ergens las op afstand?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: ik heb geen bonus rapporten meer
28 dec 2023 21:42 - 28 dec 2023 21:59
Doe eerst het volgende: menu Tonen > Rapporten, in het volgende venster klik op pijltje > bij Overige rapporten, indien aanwezig.
Staan de bonusrapporten in de lijst controleer het pad naar de rapporten in de instellingen. Bij een standaardinstallatie zou het
C:\Users\uwgebruikersnaam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\ zijn.
Staan de bonusrapporten niet in de lijst, ga naar Extra > Instellingen > Algemeen en plaats een vink bij 'Controleren op updates bij opstarten. Sluit Aldfaer en start opnieuw. De rapporten zullen aangeboden worden om te installeren.
Lukt dit niet, lees deze pagina van de Aldfaer website en volg de instructies.
Lukt dit ook niet, stuur mij dan een mail om op afstand te helpen. Klik in de linker kolom op 'Lees Meer' en muis-over op het envelopje voor mijn e-mailadres.
Staan de bonusrapporten in de lijst controleer het pad naar de rapporten in de instellingen. Bij een standaardinstallatie zou het
C:\Users\uwgebruikersnaam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\ zijn.
Staan de bonusrapporten niet in de lijst, ga naar Extra > Instellingen > Algemeen en plaats een vink bij 'Controleren op updates bij opstarten. Sluit Aldfaer en start opnieuw. De rapporten zullen aangeboden worden om te installeren.
Lukt dit niet, lees deze pagina van de Aldfaer website en volg de instructies.
Lukt dit ook niet, stuur mij dan een mail om op afstand te helpen. Klik in de linker kolom op 'Lees Meer' en muis-over op het envelopje voor mijn e-mailadres.
Laatst bewerkt 28 dec 2023 21:59 door JayCee.