Rapport Bevolkingsregister

Lees meer

Rapport Bevolkingsregister

28 mrt 2024 17:57
Vandaag het bonusrapport 'Bevolkingsregister' uitgeprobeerd. Het resultaat geeft feiten in verschoven kolommen, zie bijlage. 

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Lees meer

Re: Rapport Bevolkingsregister

28 mrt 2024 18:43
Marcel, U moet wel een straatnaam ingeven; alleen van de opgebouwde straatnamen kan een rapport gemaakt worden.

Lees meer

29 mrt 2024 09:46
Beste Han,
dankjewel voor je duidelijke antwoord. Ik had bewust de straatnaam leeggeleaten opdat ik een overzicht zou kunnen krijgen van ALLE inwoners van Velsen.
Mijn suggestie: óf duidelijk de uitvoering blokkeren als er geen straatnaam is (jammer, dan krijg ik mijn overzicht dus niet), óf U vindt toch een mogelijkheid om de feiten in de correcte kolom te plaatsen (dan kan ik de PDF eventueel naar wens converteren in een Excel-bestand).
Beste groet,
Marcel

P.S. Sluit deze forumbijdrage: ik zie het nog wel ergens in de toekomst.

Lees meer

29 mrt 2024 10:21 - 29 mrt 2024 10:22
Helpt misschien het onderwerp stamboom-van-een-dorp
Laatst bewerkt 29 mrt 2024 10:22 door Ruud de Ruiter. Reden: link verwijderd

Lees meer

29 mrt 2024 10:25
Marcel,
het doel van het sjabloon is om de kaart bevolkingsregister na te bootsen. Het bevolkingsregister gaat nu eenmaal over slechts 1 pand, dus nimmer over een hele gemeente. Het pand kan in de loop der tijd een andere naam krijgen en via de methode 'Sorteer als' kan dat.
In een volgende versie zal het niet mogelijk zijn om het adres leeg te laten.

Op dit ogenblik kunt u gebruik maken van het sjabloon 'Alle feiten" en dan kiezen voor Adressen.
Uitstapjes naar Excel gaan voor Adressen via Bonusrapporten en de rubriek Exporteren.

Gemaakt door Kunena