Flexitree statistieken

Lees meer

Flexitree statistieken

01 sep 2024 09:54
Na het uitvoeren van het rapport is alle informatie zichtbaar, behalve in statistieken  "Aantal personen van familie "xxxxxx"..
Wel zichtbaar in statistieken is: "Overzicht van de personen"
Ook nadat de informatie op internet is gezet nog steeds geen statistieken.
In verband met de mogelijke fout door server ASP.NET heb ik:
De wijziging van "Bin" naar "binflex" en de bestanden "Stamboom.js" en Persoonskaart.xsl aangepast
Ook hierna geen statistieken in FleXiTree te zien.
Wie kan mij helpen?

Lees meer

Re: Flexitree statistieken

01 sep 2024 12:10
Dat staat op de Welkom pagina

Ik hoop dat u de PHP versie van FleXiTree gebruikt en niet de output van de locale versie die in de Bonus rapporten zit.

Lees meer

01 sep 2024 15:41
Ik heb NIET de PHP versie.
Als dat noodzakelijk is om de statistieken te kunnen zien, dan moet ik eerst bij mijn provider PHP/MySQL aanmaken.

Lees meer

02 sep 2024 00:10
kunt u mij privé de link sturen naar uw website?

Lees meer

10 sep 2024 19:20
Ik heb nu de Flexitree PHP versie geïnstalleerd en (bijna) alles werkt.
Wat nog niet naar wens werkt zijn de foto's.
Deze foto's staan waarschijnlijk in de database bij de provider, maar hoe krijg ik die zichtbaar op de persoonskaart?
Het lukt wel als ik deze foto's in de map Flexitree plaats, maar dat is natuurlijk niet fraai.
'n map fotos met alle foto's in Flexitree zou nog acceptabel zijn, maar dat krijg ik nog niet wekend.

Lees meer

10 sep 2024 23:05
Pieter, bij het aanmaken van de gedcom was er een vraag of het materiaal in een aparte map aangemaakt moest worden.
Die map moet u volledig met FTP overzetten naar de website. Geef die een locatie, bv FT
Vervolgens geeft in de Beheerpagina van Flexitree aan dat het materiaal in de map FT staat.

Lees meer

11 sep 2024 16:27
De map FT met de foto's in de "bin" geplaatst en met FTP geupload naar de provider en nu werkt alles naar wens.
Dankjewel voor de informatie om dit voor elkaar te krijgen.

Lees meer

11 sep 2024 16:36
Dat werkt wel maar is niet de koninklijke weg. U zet eigen informatie in een map (om het zo maar uit te drukken) waar de gebruiker niets te maken heeft .
Beter is het kiezen van een aparte map, dus naast de \bin\ of hoger.

Gemaakt door Kunena