- Bedankjes 0
Bonusrapporten werkt niet meer
- A.J. Ruijtenbeek
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Bonusrapporten werkt niet meer
14 sep 2024 13:54
Bij bijna alla bonusrapporten krijg ik deze foutmelding:
_FUNCEND matched niet met begintoken op regel 1 van dutchdateformat.asjl
Afgebroken wegens fout in het sjabloon
Ik kom er niet uit waar dit aan ligt
_FUNCEND matched niet met begintoken op regel 1 van dutchdateformat.asjl
Afgebroken wegens fout in het sjabloon
Ik kom er niet uit waar dit aan ligt
- Han Kortekaas
-
Re: Bonusrapporten werkt niet meer
14 sep 2024 15:12
Hoogstwaarschijnlijk heeft u een foutieve/onvolledige installatie waardoor een bepaald sjabloon niet gevonden kan worden.
U kunt proberen in Help>Versiebeheer invoegtoepassingen> Bonus rapporten en deze verwijderen (verwijder-icoontje bovenste regel) , waarna u op diezelfde plek bij Alle invoegtoepassingenB-team in de scrollijst aan de rechterzijde de Bonusrapporten opzoekt en aanklikt voor een hernieuwde installatie.
U kunt proberen in Help>Versiebeheer invoegtoepassingen> Bonus rapporten en deze verwijderen (verwijder-icoontje bovenste regel) , waarna u op diezelfde plek bij Alle invoegtoepassingenB-team in de scrollijst aan de rechterzijde de Bonusrapporten opzoekt en aanklikt voor een hernieuwde installatie.
- A.J. Ruijtenbeek
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
16 sep 2024 10:25
Bedankt voor de reactie. Wanneer ik dit doe krijg ik een leeg scherm (zie screendump)
- Han Kortekaas
-
16 sep 2024 11:04
beste,
dat is voor mij echt onleesbaar. Als u een knipsel maakt van uw scherm probeer dan eens eerst dat knipsel van het bericht te maken en niet van het volledige scherm.
dat is voor mij echt onleesbaar. Als u een knipsel maakt van uw scherm probeer dan eens eerst dat knipsel van het bericht te maken en niet van het volledige scherm.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052