Internet sjabloon tonen groep

Lees meer

Internet sjabloon tonen groep

15 sep 2024 11:47
Ik probeer op de persoonskaart bij het bonis rapport internet de groep te tonen. Ik kan niet vinden waar ik de _GROUP of _GROUPNAMES moet vullen om te tonen op de persoonskaart, 

Lees meer

Re: Internet sjabloon tonen groep

15 sep 2024 12:13
Onder tabblad personen van de sjablooninstellingen bij bestandsselectie 'Keuze uit groepen' vinken > OK > in het vervolgvenster de gewenste groep kiezen.

Lees meer

15 sep 2024 12:23
In aanvulling op JayCee; als u een groepskeuze bij het sjabloon Internet wilt maken moet u wel eerst in Aldfaer die Groep samenstellen.

Lees meer

15 sep 2024 15:46
Dat is niet wat ik bedoel. Ik kan dan kiezen uit 1 groep.
Ik wil alle groepen. Op de persoonskaart de groepsnaam tonen van de gekozen persoon.

Lees meer

15 sep 2024 16:12
Het sjabloon Internet is ontworpen om aan derden te tonen. Aangezien de naam van een Groep nu niet bepaald iets is om anderen te tonen wordt dat niet afgedrukt.

Tevens is er slechts keuze voor 1 Groep. Maar wat let u om binnen Tonen>Groepen om alle gewenste Groepen aan te vinken en daar een nieuwe Groep van te maken of desnoods een nieuwe (tijdelijke) stamboom en dan binnen die nieuwe stamboom het rapport Internet aan te maken maar dan voor het totale bestand?

Lees meer

15 sep 2024 16:31
Aangezien het privacy-filter aanstaat wil ik juist de alle personen tonen.
Daarbij wil ik de groep tonen waar toe ze behoren. Uit uw antwoord maak ik op dat het niet in overeenstemming is met de opzet van dit sjabloon.
Mijn bedoeling is dat een bezoeker die een naam van een voorouder kent kan zien tot welke groep(stam) hij behoort.

Gemaakt door Kunena