Voorouderwaaier: niet alle voorouders worden weergegeven

Lees meer

Voorouderwaaier: niet alle voorouders worden weergegeven

27 okt 2024 12:29 - 27 okt 2024 13:57
 [Van 1 lijn worden de 8e en de 9e generatie niet weergegeven in de voorouderwaaier. Maar als ik dan van die 7e generatie zelf een voorouderwaaier genereer dan staan de voorouders er wel in. Maar die missen dus in de complete voorouderwaaier. Wat gaat hier mis en hoe kan ik dit oplossen? Het gaat om de voorouders van Trijntje Roelofs Bunskoek en Egbert Jans Roo. Zie bijgevoegd bestand.

bestand is verkeerd
Laatst bewerkt 27 okt 2024 13:57 door Han Kortekaas. Reden: bijlage is verkeerd

Lees meer

Re: Voorouderwaaier: niet alle voorouders worden weergegeven

27 okt 2024 21:27

Hopelijk is het bestand nu wel goed.

Lees meer

27 okt 2024 22:48
Wilma, met de beste wil van de wereld is het nu zichtbare bestand voor mij niet te lezen zonder de extra bestandjes die op uw PC staan.
Wat ik op het eerste gezicht zou zeggen is dat u van die missende generatie eens moet kijken of de geslachtindicaties bij de heren wel op mannelijk staat.

Lees meer

28 okt 2024 08:44
De mannen staan als mannen ingevoerd. dat was mijn eerste gedachte ook. Ik weet niet goed wat je bedoelt met de extra bestanden die op mijn PC staan. Ik heb geprobeerd een gedcom toe te voegen maar dat bestand is te groot om bij te voegen.

Lees meer

28 okt 2024 10:00
Wilma,

Als je een standaard grafisch voorgeslacht maakt ontbreken daarin dan ook die personen in de 8e en 9e generatie?

Paul

Lees meer

28 okt 2024 10:08
Hallo Paul,

Als ik een standaard kwartierstaat doe dan verschijnen ze inderdaad wel.

Wilma

Lees meer

28 okt 2024 10:26
Wilma,

Kan je me dat GEDCOM-bestand toesturen per mail. Je vindt mijn mailadres door links van dit bericht op Lees meer te klikken en dan je muis op het envelopje te zetten.

Paul

Lees meer

28 okt 2024 12:01
Ja, is goed. Ik heb het je gestuurd.
Wilma

Lees meer

28 okt 2024 12:48
Heel erg bedankt Paul! Paul ontdekte dat ik een dubbeling in personen had waarbij ik bij de een wel, maar bij de ander geen gegevens van de voorouders ingevoerd had. Dus de fout lag bij mij. Heel fijn dat het nu opgelost is! 

Wilma

Lees meer

28 okt 2024 12:48
Heel erg bedankt Paul! Paul ontdekte dat ik een dubbeling in personen had waarbij ik bij de een wel, maar bij de ander geen gegevens van de voorouders ingevoerd had. Dus de fout lag bij mij. Heel fijn dat het nu opgelost is! 

Wilma

Gemaakt door Kunena