- Bedankjes 0
Bonusrapporten 11.3 installeert niet
- Jaap Meiresonne
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Bonusrapporten 11.3 installeert niet
12 nov 2024 06:10
11.3 wordt aangeboden, het voortgangsvenster is een halve seconde te zien, en gaat dan weg zonder iets gedaan te hebben.
Ik heb Aldfaer ge-de/re-installeerd, Norton uitgezet ( die is meestal de schuldige) , Aldfaer als administrator gestart, maar geen succes. De bonus rapporten zijn nu helemaal weg trouwens.
Zijn de bonusrapporten ook apart te downloaden waarna dat bestand door het versiebehees 'opgezocht' kan worden?
mvg,
Ik heb Aldfaer ge-de/re-installeerd, Norton uitgezet ( die is meestal de schuldige) , Aldfaer als administrator gestart, maar geen succes. De bonus rapporten zijn nu helemaal weg trouwens.
Zijn de bonusrapporten ook apart te downloaden waarna dat bestand door het versiebehees 'opgezocht' kan worden?
mvg,
- Nicolette
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Bonusrapporten 11.3 installeert niet
12 nov 2024 07:31
Ik heb hetzelfde gedaan als jij en hetzelfde probleem.
- A.J. Ruijtenbeek
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 nov 2024 10:06
Ik heb precies hetzelfde probleem met bonusrapporten 11.3. Er zijn nu zelfs geen bonusrapporten meer te zien!?
- Paul Kallenberg
12 nov 2024 10:22
We zijn ernaar aan het kijken. Zodra het is opgelost laten we dat hier weten, met daarbij hoe de Bonusrapporten weer getoond kunnen worden.
Paul
Paul
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
12 nov 2024 10:25 - 12 nov 2024 10:33
Klikken op bijwerken toont het venster 'Versiebeheer samenstellen' en stopt.
Laatst bewerkt 12 nov 2024 10:33 door JayCee.
- Paul Kallenberg
12 nov 2024 12:05
Het probleem is opgelost. Als het goed is worden na openen van Aldfaer de Bonusrapporten versie 11.3 weer aangeboden en na klikken op de knop Installeren weer getoond. Als je een keer op de knop Annuleren hebt geklikt duurt het een dag voordat de update weer wordt aangeboden. In dat geval is de update direct via Help -> Versiebeheer invoegtoepassingen te installeren.