voorouderwaaier

Lees meer

Re: voorouderwaaier

09 dec 2024 22:35
Er zullen geen gegevens verloren gaan. Maak vooreerst een veiligheidskopie als geruststelling.
Met 'Controleer gegevens' kan de stamboom gecontroleerd worden op fouten in de gegevens aslook op mogelijke dubbels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ongenae Jeannine

Lees meer

09 dec 2024 23:44
Is dat alleen bij de persoon in het hoofdscherm dat u geen voorouderwaaier krijgt of lukt het bij niemand?

Lees meer

10 dec 2024 14:17
Ondertussen heb ik gemerkt dat bij de instellingen de IE Compatibiliteits-modus niet juist stond. Aangepast op IE 11modus (elk DOCTYPE) en nu werkt het wel. Bedankt iedereen voor het mee helpen denken.
Helaas heb ik nog een andere vraag. Gisteren kwam ik ergens een artikel tegen waarin werd uitgelegd hoe je een voorouderwaaier kunt laten afdrukken op groot formaat. Je moest daarvoor een programma (?) DL waarbij je het svg-bestand kon omzetten in een PDF. Ik ben al een uur aan het zoeken via de help-functie maar vind het niet meer terug. Iemand een idee?

Lees meer

10 dec 2024 15:06
Kijk eens bij Bonus rapporten -> Grafisch -> Grafisch afdrukken -> Afdrukken en start dat rapport.

Paul

Lees meer

10 dec 2024 15:16
Fantastisch! Nu nog proberen of het lukt. Erg bedankt.

Lees meer

17 dec 2024 14:47
Als ik een voorouderwaaier maak staat voor de geboorte, het overlijden en het huwelijk van de voorouders enkel het jaartal vermeld. Hoe krijg ik de volledige datums te zien?

Lees meer

17 dec 2024 16:09
Volgens mij heeft dat met de instellingen te maken.
Kies na het opstarten eens voor Help (1e rondje)
En dan de tab Instellingen.
Daar staan de mogelijkheden aangegeven.
o.a. Jaartallen ipv datums.
Na opnieuw starten van de waaier derde rondje -Instellingen aanpassen-
Dan daar de v weghalen.

Lees meer

17 dec 2024 22:46
Is in orde. Heel erg bedankt.

Gemaakt door Kunena