- Bedankjes 0
Exporteren FleXiTree met afbeeldingen is een raadsel
- Tijl
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Exporteren FleXiTree met afbeeldingen is een raadsel
09 dec 2024 21:09
Hoi allemaal,
Ik probeer al een tijdje om een Flexitree rapport te exporteren wat ik uiteindelijk online in mijn website wil gebruiken.
Het probleem wat ik niet opgelost krijg is het volgende:
Ik wil het FleXiTree rapport exporteren, als ik de instellingen niet aanpas krijg ik een rapport, wat volledig functioneel is maar geen afbeeldingen exporteert en toont.
Als ik bij de instellingen van de Flexitree export onder beheer -> instellingen fotomateriaal: Vink aan indien wijziging, aan vink krijg ik daarna de volgende melding:
"De Aldfaer Instelling
voor Materiaal niet is aangevinkt
dus er worden geen foto's herkend."
Als ik bij de melding op de knop Ok druk word er een rapport gegenereerd zonder afbeeldingen.
Als ik een gedcom exporteer met afbeeldingen in een aparte map worden deze netjes in een aparte map gezet.
Ik heb een groot deel van de documentatie doorgelezen maar krijg niet gevonden hoe ik dit moet oplossen. Ook heb ik in het forum gezocht naar dit onderwerp maar krijg het niet gevonden.
Kan iemand mij helpen?
Hartelijk dank!
Ik probeer al een tijdje om een Flexitree rapport te exporteren wat ik uiteindelijk online in mijn website wil gebruiken.
Het probleem wat ik niet opgelost krijg is het volgende:
Ik wil het FleXiTree rapport exporteren, als ik de instellingen niet aanpas krijg ik een rapport, wat volledig functioneel is maar geen afbeeldingen exporteert en toont.
Als ik bij de instellingen van de Flexitree export onder beheer -> instellingen fotomateriaal: Vink aan indien wijziging, aan vink krijg ik daarna de volgende melding:
"De Aldfaer Instelling
voor Materiaal niet is aangevinkt
dus er worden geen foto's herkend."
Als ik bij de melding op de knop Ok druk word er een rapport gegenereerd zonder afbeeldingen.
Als ik een gedcom exporteer met afbeeldingen in een aparte map worden deze netjes in een aparte map gezet.
Ik heb een groot deel van de documentatie doorgelezen maar krijg niet gevonden hoe ik dit moet oplossen. Ook heb ik in het forum gezocht naar dit onderwerp maar krijg het niet gevonden.
Kan iemand mij helpen?
Hartelijk dank!
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: Exporteren FleXiTree met afbeeldingen is een raadsel
09 dec 2024 21:17
In extra > instellingen > Rapporten > Tekst > Materiaal aanvinken
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tijl
- Tijl
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 dec 2024 22:35
Mijn dank is groot, daar had ik die instelling totaal niet verwacht.
- Tijl
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 dec 2024 22:41
Na het uploaden naar internet, zijn de foto's niet meer zichtbaar. Wat mis ik nu?
- Han Kortekaas
-
09 dec 2024 23:31 - 09 dec 2024 23:32
Op de infopagina van het bonusrapport FlexiTree, wat u vindt door Tonen>Rapporten>Overige rapporten>Bonus rapporten>Exporteren>FlexiTree , ziet u de beschrijving van inrichting van de website. Als u lokaal de afbeeldingen wel ziet dan vermoed ik dat u bij de upload naar de website ofwel een tikfout in de mapnaam heeft staan dan wel de verkeerde fotomaterialen heeft geupload. Flexitree wijzigt namelijk bestandsnamen van hoofdletter naar kleine letters en diakrieten worden vervangen door underscores.
Remedie is dus éérst zorgen dat e.e.a. lokaal zichtbaar is.
Remedie is dus éérst zorgen dat e.e.a. lokaal zichtbaar is.
Laatst bewerkt 09 dec 2024 23:32 door Han Kortekaas.
- Han Kortekaas
-