generatie nummers

Lees meer

generatie nummers

25 jan 2025 13:42
Hoe krijg ik generatie nummers bij het maken van een parenteel?

Lees meer

Re: generatie nummers

25 jan 2025 14:35
Die worden automatisch weergegeven.

Lees meer

25 jan 2025 15:10
Bij mij niet. Ik zal proberen mij anders te formuleren:    Ik heb  Jan  
                                                                                           kinderen;                                                                                                    
                                                                                                    Piet  (volgt  II )
                                                                                  Generatie  II
                                                                                                   II Piet 

kinderen
                                                                                                1. Theo  ( volgt III-a)
                                                                                   Generatie  III     Generatie   IV, generatie V enz. enz

Lees meer

25 jan 2025 18:01 - 25 jan 2025 18:03
De nummers worden in alle raporten weergegeven. De text  'Generatie 1...., Generatie  2..., staat niet in een parenteel, noch een persoonskart, wel in de andere rapporten.
Laatst bewerkt 25 jan 2025 18:03 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vittali

Lees meer

25 jan 2025 18:05
Kies in Instellingen > Rapporten > Romeinse nummering

Lees meer

26 jan 2025 07:09
Probeer eens met deze Parenteelhook.

Plaats die in C:\Users\uwPCnaam\Documents\Aldfaer\Invoegtoepassingen\Lib User

Gemaakt door Kunena