- Bedankjes 0
VB fout 4198
- Alfred
- Auteur
Lees minder
Lees meer
VB fout 4198
25 okt 2025 19:20
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Mbv sjab2word8.1 probeer ik een kwartierstaat in boekvorm te verwerken.
Nu verschijnt er de VB foutmelding 4198, Opdracht mislukt. Via Foutopsporing is in de code te zien waar het fout gaat, maar daar begrijp ik maar weinig van. Kennelijk gaat het fout bij de Section.InterCrossReference. Ik zie ook dat sjab2word8.1 afbreekt bij het aanmaken van de hyperlinks.
Door de kwartierstaat telkens met minder generaties op te bouwen ontdekte ik dat het niet altijd fout gaat.
Dus mijn vraag is: hoe kan ik de fout in mijn data vinden?
Nu verschijnt er de VB foutmelding 4198, Opdracht mislukt. Via Foutopsporing is in de code te zien waar het fout gaat, maar daar begrijp ik maar weinig van. Kennelijk gaat het fout bij de Section.InterCrossReference. Ik zie ook dat sjab2word8.1 afbreekt bij het aanmaken van de hyperlinks.
Door de kwartierstaat telkens met minder generaties op te bouwen ontdekte ik dat het niet altijd fout gaat.
- De kwartierstaat draai ik zonder materiaal.
- Heb al vele malen de onderhoudsprogramma's gedraaid (Bestand opschonen, Bestandscontrole)
- Ik werk met de laatst versie van Aldfaer.
- Ik heb alle URL's in de kwartierstaat gecontroleerd op juistheid.
Dus mijn vraag is: hoe kan ik de fout in mijn data vinden?
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 308
Re: VB fout 4198
26 okt 2025 13:37
Alfred,
Het vermoeden is dat de fout wordt veroorzaakt door Maak boeken.
Om deze fout te achterhalen heb ik, als maker van dit rapport, de stamboom nodig om deze fout te kunnen achterhalen
Als je in de linker kolom onder mijn naam en afbeelding op Lees meer klikt dan kun je mijn email adres verkrijgen.
De Stamboom die ik van je kijk zal ik allen gebruiken en niet delen met een ander en na de test zal ik deze verwijderen.
Meije
Het vermoeden is dat de fout wordt veroorzaakt door Maak boeken.
Om deze fout te achterhalen heb ik, als maker van dit rapport, de stamboom nodig om deze fout te kunnen achterhalen
Als je in de linker kolom onder mijn naam en afbeelding op Lees meer klikt dan kun je mijn email adres verkrijgen.
De Stamboom die ik van je kijk zal ik allen gebruiken en niet delen met een ander en na de test zal ik deze verwijderen.
Meije
- Alfred
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: VB fout 4198
26 okt 2025 15:31
Dag Meije, fijn dat je me wilt helpen. Wat kan ik je sturen?
- Het HTML-bestand wat ik genereer of
- het volledige ALDF-bestand?