- Bedankjes 0
Afgesloten discussies van de helpdesk
Aldfaer op eigen website
- Harrie de Groot
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer op eigen website
27 feb 2018 12:54
Goededag. Ik ben sinds een jaar of tien een Aldfaer gebruiker. Ik ben doende met mijn stamboom en heb nu ruim 2000 personen. Dit zullen er nog veel meer worden. Ik ben erg tevreden op dit programma en ik zou willen weten of het totale programma op een eigen website geplaatst kan worden. Is dat mogelijk omdat het een een exe.programma is en is het juridisch toegestaan. Ik stel mij voor dat ik op mijn homecomputer mijn bestand aanvul en dan overzet naar mijn eigen website. Het mooie van Aldfaer is dat per generatie een overzicht op het scherm heb en als het overgezet wordt naar Hermitage etc gehouden ben aan hun opzet. Ik zou op de eigen website ook de bijbehorende foto's en documenten willen zetten. Is dat technisch mogelijk en toegestaan. Ik ben overigens een leek met het opmaken van website's etc maar weet daarvoor ondersteuning te vinden.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1063
Re: Aldfaer op eigen website
27 feb 2018 13:14 - 27 feb 2018 13:19
Harrie,
Tal van mogelijkheden om uw gegevens op het internet te plaatsen zijn mogelijk. Op deze link alvast een overzicht.
Alle rapporten zijn geschikt om in een eigen website geplaatst te worden. In de bonusrapporten, meer bepaald in de rubriek 'Exporteren' kan je rapporten vinden die daarvoor ontwikkeld zijn, zoals o.a. MaakAldfaerCD, Internet en Flexitree. Hierover meer informatie via het bonusrapport 'AlleRapportenOverzicht'.
Onder menu Tonen > RapportageWizard kunt u zelf een webpublicatie maken.
Alle foto's welke personen gekoppeld zijn worden eveneens automatisch meegenomen.
Tal van mogelijkheden om uw gegevens op het internet te plaatsen zijn mogelijk. Op deze link alvast een overzicht.