kader kleur wordt niet juist meegegeven

Lees meer

kader kleur wordt niet juist meegegeven

04 jun 2018 19:21
Nog even zoekende naar de verschillen  van versie 7 en 6 zie ik dat de kleurkader (had deze oranje ingegeven)
nog steeds als oranje ingesteld niet word weergegeven

Extra ->instellingen -> venster
overige ->kaders

teven word de selectie (volgens mij het invulscherm anders gekleurd, dit is echter de eerste regel van elk blok Huwelijk- kinderen- ouders -gezin - getuigen (notities NIET)

tevens duurt het in mijn bestand 15 seconden voordat ik weer verder kan als ik iets aanpas. Niet echt werkzaam.

Ben wel enkele eigen sjablonen kwijt die op een bepaalde plaats moeten staan en wederom terug moet zetten in de juiste mappen.

Lees meer

Re: kader kleur wordt niet juist meegegeven

05 jun 2018 17:13
Frank schreef : ......knip...
Ben wel enkele eigen sjablonen kwijt die op een bepaalde plaats moeten staan en wederom terug moet zetten in de juiste mappen.
Dan stonden die in mappen die bij een update overschreven worden. Eigen sjablonen moet je onder de standaard map \Invoegtoepassingen\ zetten.

Lees meer

05 jun 2018 18:44
re: Extra ->instellingen -> venster > overige ->kader
Als je goed kijkt zie je dat opbouw hoofdscherm is gewijzigd en maakt voor dit venster de functie overbodig. Wordt nog wel gebruikt in andere vensters, b.v. personenlijst

re: teven word de selectie (volgens mij het invulscherm anders gekleurd
Je waarneming is niet juist (getest)

Lees meer

05 jun 2018 23:14 - 05 jun 2018 23:52
Hallo Han, klopt maar deze zijn door jezelf gemaakt enkele jaren geleden, en werken alleen als die in de aldfaer update mappen worden gezet.

Ruud, Heb maar een invulscherm en niet elke eerste regel van het blok

zie de kleur selectie, en bij elke blok dezelfde kleur op de eerste regel.

Bijlagen:

Laatst bewerkt 05 jun 2018 23:52 door Frank .

Lees meer

06 jun 2018 07:18
Frank schreef : Hallo Han, klopt maar deze zijn door jezelf gemaakt enkele jaren geleden, en werken alleen als die in de aldfaer update mappen worden gezet.
....
Dat waag ik te betwijfelen. Als dat privé sjablonen zijn die ik voor jou heb ontwikkeld dan kun je mij privé mailen welke dat zijn en waar je ze hebt geplaatst.

Lees meer

06 jun 2018 07:25
Frank,
Je plaatje bevestigt wat is uitlegde. De opmaak van het hoofdvenster is gewijzigd en gebruikt kaders niet meer. Je oranje kaders vindt je o.a. terug in de personenlijst, verwantschap, partner koppelen en persoon toevoegen

Lees meer

06 jun 2018 08:40
Aanvulling:
Ook in versie 6.2 was de selectie regel in ieder blok gekleurd volgens de instellingen

Bijlagen:

Lees meer

09 jun 2018 13:23 - 09 jun 2018 13:23
@ Ruud bedankt, maar kan nu even niet in mijn bestanden kijken.

@ Han, dit was sjabloon statistiek kwartier met en zonder jumplink en werkte alleen als je deze in de aldfaer sjablonen zetten. Zonder jumplink is een Aldfaer sjabloon geworden men met jumplink niet. Heb het inmiddels al weer hersteld door deze weer in de juiste map te zetten vanuit mijn backup.
Laatst bewerkt 09 jun 2018 13:23 door Frank .

Lees meer

09 jun 2018 15:05
Dat bewuste sjabloon kun je aanvragen met of zonder jumplink.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank

Lees meer

15 jun 2018 23:30
Hallo Han,

Even zitten zoeken hoe ik het sjabooon dan moet draaien zonder jumplink.
Waar en wat moet ik dan uitzetten ? krijg het echter niet gevonden.

Lees meer

16 jun 2018 09:33
Dag Frank,

In dien achter de keuze 'Verander detail, is nu zonder generatie- detail' staat dan zal er geen link worden getoond. Door het aanklikken van deze keuze zal de tekst veranderen in 'Verander detail, is nu met generatie- detail' zal er een link getoond worden als deze link wordt gevolg zal in het volgende overzicht een jumplink worden gepresenteerd
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank

Lees meer

16 jun 2018 14:25 - 16 jun 2018 14:26
Ruud de Ruiter schreef : Aanvulling:
Ook in versie 6.2 was de selectie regel in ieder blok gekleurd volgens de instellingen

Dit is in de nieuwe versie dus niet het geval:

zie kleur oranje dat in de persoonslijst wel goed meekomt

Bijlagen:

Laatst bewerkt 16 jun 2018 14:26 door Frank .

Gemaakt door Kunena