[+] Materiaal: Een en hetzelfde materiaalbestand kan aan meerdere personen gekop

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

[+] Materiaal: Een en hetzelfde materiaalbestand kan aan meerdere personen gekop

10 jun 2018 20:04
[+] Materiaal: Een en hetzelfde materiaalbestand kan aan meerdere personen gekoppeld worden,

is een van de nieuwe mogelijkheden bij Aldfaer 7.0.Ik zou een soortgelijk bericht verwachten als vermeld wordt bij feiten en adressen nl. wilt u deze ook koppelen aan partner en kinderen? Deze melding verschijnt niet op het scherm. Hoe kan ik dan een fotobestand in 1 actie aan meerdere personen koppelen is mijn vraag. Heb ik iets over het hoofd gezien? Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Lees meer

Re: [+] Materiaal: Een en hetzelfde materiaalbestand kan aan meerdere personen gekop

11 jun 2018 07:44 - 11 jun 2018 10:09
Ik denk dat dit een vergissing in de omschrijving is. Wat nieuw kan is Meerdere bestanden in één actie koppelen aan één persoon
(Neemt niet weg dat dit voor mij een oeroude wens is)
Laatst bewerkt 11 jun 2018 10:09 door Paul Kallenberg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hennie van der wielen

Lees meer

Re: [+] Materiaal: Een en hetzelfde materiaalbestand kan aan meerdere personen gekop

12 jun 2018 09:47
Hennie, wat u wilt zou een logisch vervolg kunnen zijn door identiek aan het toevoegen van feiten deze vraag ook bij het koppelen van een foto te stellen.

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

12 jun 2018 10:46
Zo heb ik het inderdaad gezien Hans. Misschien voor de toekomst.

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

12 jun 2018 10:48
Voor mij ook Ruud

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

14 jun 2018 09:32
Inderdaad Hans.

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

14 jun 2018 13:16
Vriendelijk verzoek aan de webmaster om dit onderwerp te verwijderen, bij de zoekmachine van Google komt mijn naam naar voren en ik wens niet op internet zichtbaar te zijn. Mocht dat niet kunnen,of zou ik dat zelf kunnen doen, wilt u dan zo vriendelijk zijn mij dit te laten weten. Bij voorbaat dank en vriendelijke groet.

Lees meer

14 jun 2018 13:18
Een oplossing is i.p.v. uw naam op te geven op deze forum kunt u een schuilnaam gebruiken. Pas dit aan in uw profiel.

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

14 jun 2018 13:22
Bedankt voor uw oplossing, zal ik doen, kunt u alsnog dit bericht verwijderen? Graag uw reactie.

Lees meer

14 jun 2018 13:40
Als u in uw profiel de naam wijzigt zullen alle reeds gepubliceerde berichten gewijzigd worden.

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

14 jun 2018 13:42
Dank voor uw antwoord.

• hennie van der wielen
  • Auteur
Lees meer

14 jun 2018 13:56
Profielnaam aangepast, als ik op Google op mijn volledige naam zoek, komt dit bericht toch in beeld, want historie. Wil de moderator vragen dit bericht gewoon te verwijderen, zodat het ook niet op Google of welke andere zoekmachine dan ook verschijnt.

Gemaakt door Kunena