Tekst onder afbeeldingen

• Wim Blok
  • Auteur
Lees meer

Tekst onder afbeeldingen

15 jun 2018 15:18
Op Windows 7 Aldfaer is er iets vreemds aan de hand, bij een persoon staan twee "afbeeldingen", "Pentekening Monnickendam" en "Isaac Balk _ een Monnickendamse dominee" de laatste is een Word file, maar onder beide "afbeeldingen" staat "Isaac Balk _ een Monnickendamse dominee" Terwijl wanneer ik met shift muisklik op de eerste klik komt de juiste naam daar op,"Pentekening Monnickendam.jpg" en dezelfde handeling op de tweede geeft "Isaac Balk _ een Monnickendamse dominee.doc"
Mvg Wim

• Robin de Heij
Lees meer

Re: Tekst onder afbeeldingen

16 jun 2018 07:25
Ik heb exact het zelfde probleem, werk ook met Windows 7.
Dit blijkt te ontstaan wanneer je een afbeelding ontkoppeld. De eerste afbeelding in de rij krijg dan de naam van volgens mij de laatste afbeelding in de rij.
Als je het document met de onjuiste benaming ontkoppeld en weer koppelt staat het weer goed.
Maar dit is niet goed, er zit een software foutje in Verzie 7.0

Lees meer

16 jun 2018 17:37 - 16 jun 2018 17:37
Het is al eerder opgemerkt dat de huidige versie Aldfaer 7.0 niet goed werkt onder W7.
Laatst bewerkt 16 jun 2018 17:37 door Han Kortekaas.

Lees meer

26 jul 2018 17:52 - 26 jul 2018 17:54
Heb bij Wim blok tijdens een TV sessie dit probleem niet kunnen reproduceren. Ten overvloede, bij Wim Blok zijn geen onderschriften gebruikt, alleen de originele bestandsnamen worden getoond.

Wel heb ik kunnen vaststellen dat een nieuw document niet na het actieve document gekoppeld wordt en dat "Naar voren" en "Na achteren" niet juist werkt. Alleen "Vooraan" lijkt te werken. Maar dat is in de volgende update opgelost en niet een Windows 7 probleem

Mij is alleen het probleem van lettergrootte bekend onder Windows 7. Alle andere functies werken volgens mij naar behoren. Uiteraard problemen in W10 vastgesteld zijn hier ook van toepassing maar dat heeft niets van doen met de verklaring dat Aldfaer Versie 7.0 niet goed onder Windows 7 zou werken.
Laatst bewerkt 26 jul 2018 17:54 door Ruud de Ruiter.

Gemaakt door Kunena