- Bedankjes 0
overzetten ged com
- anita bode
- Auteur
Lees minder
Lees meer
overzetten ged com
30 jun 2018 15:41
heb een gedcom bestand toegevoegd in de hoop ontbrekende gegevens aangevuld te zien maar nu heb ik circa 115000 personen in mijn stamboom ipv 58046
hoe kan ik mijn stamboom weer goed krijgen?
bedankt op voorhand
hoe kan ik mijn stamboom weer goed krijgen?
bedankt op voorhand
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: overzetten ged com
30 jun 2018 18:35 - 30 jun 2018 18:41
In de personenlijst krijgen personen die toegevoegd zijn door import van een gedcom de markering[NG]in de kolom 'Gewijzigd', alsook hebben zij allen dezefde datum. Die kan u selecteren en vervolgens rechtklikken en 'Geselecteerde personen verwijderen uit stamboom. U kan meerdere personen in aaneengesloten rijen selecteren door de Shift-toets ingedrukt te houden.
Laatst bewerkt 30 jun 2018 18:41 door JayCee.
- Han Kortekaas
-
Re: overzetten ged com
01 jul 2018 02:50
Anita,
de andere methode is natuurlijk de veiligheidskopie van vóór het inlezen van de gedcom weer terug te halen en overnieuw te beginnen.
Lees die gedcom in een apart nieuw stamboombestand in en vergelijk de twee stambomen in 7.0 door die twee stambomen naast elkaar te openen en zo bij te werken.
de andere methode is natuurlijk de veiligheidskopie van vóór het inlezen van de gedcom weer terug te halen en overnieuw te beginnen.
Lees die gedcom in een apart nieuw stamboombestand in en vergelijk de twee stambomen in 7.0 door die twee stambomen naast elkaar te openen en zo bij te werken.
- anita bode
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0