- Bedankjes 1721
Leeg installatiescherm voor updaten naar versie 7
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Leeg installatiescherm voor updaten naar versie 7
03 jul 2018 19:04
@JayCee
begrijpeliijk, hier was het 29 gr, Spaanse temperaturen
@Lucas
Het is nog niet gevraagd of er ook een (te) lange bestandsnaam bij zit waardoor de conversie überhaupt niet gestart is, waardoor u nu waarschijnlijk nog met 6.2 werkt.
begrijpeliijk, hier was het 29 gr, Spaanse temperaturen
@Lucas
Het is nog niet gevraagd of er ook een (te) lange bestandsnaam bij zit waardoor de conversie überhaupt niet gestart is, waardoor u nu waarschijnlijk nog met 6.2 werkt.
- Ruud de Ruiter
-
03 jul 2018 19:11
@Han
Dat is koud, hier op 1000 m hoog en 32° in de schaduw.
re lange bestandsnaam (door herhaald v-kopie gebruik). dat kan inderdaad een oorzaak zijn zoals door Paul is vastgesteld, dus afwachten wat Lucas verteld.
Dat is koud, hier op 1000 m hoog en 32° in de schaduw.
re lange bestandsnaam (door herhaald v-kopie gebruik). dat kan inderdaad een oorzaak zijn zoals door Paul is vastgesteld, dus afwachten wat Lucas verteld.
- Lucas De Voght
- Auteur
03 jul 2018 20:51
Ruud,
Ik heb IE 11 en heb recent niet van Browser gewisseld.
Lucas
Ik heb IE 11 en heb recent niet van Browser gewisseld.
Lucas
- Lucas De Voght
- Auteur
03 jul 2018 20:54
Han,
ik heb geen lange bestandsnamen gewoon "De Voght" of "Herentals overlijdens" enz.
Lucas
ik heb geen lange bestandsnamen gewoon "De Voght" of "Herentals overlijdens" enz.
Lucas
- Han Kortekaas
-
03 jul 2018 23:09
Lucas,
ik zie aan uw Forum profiel dat de Bonus versie 7.9.0.1 is. Als de vink aan staat bij Instellingen Algemeen 'controleren op updates bij opstarten' dan zou dat 7.9.03 moeten zijn. Heeft u die vink wel aan staan?
Of bent u vergeten uw Forum profiel aan te passen?
Indien niets anders lukt dan stel ik voor via Teamviewer e.e.a. op te lossen. Zie installatie Teamviewer
Klik aan de linkerzijde op mijn naam voor het emailadres.
ik zie aan uw Forum profiel dat de Bonus versie 7.9.0.1 is. Als de vink aan staat bij Instellingen Algemeen 'controleren op updates bij opstarten' dan zou dat 7.9.03 moeten zijn. Heeft u die vink wel aan staan?
Of bent u vergeten uw Forum profiel aan te passen?
Indien niets anders lukt dan stel ik voor via Teamviewer e.e.a. op te lossen. Zie installatie Teamviewer
Klik aan de linkerzijde op mijn naam voor het emailadres.
- Lucas De Voght
- Auteur
06 jul 2018 11:41
Han,
het vinkje staat er wel degelijk, dus mijn profiel vergeten aan te passen, zal ik nog in orde brengen.
Bedankt voor het voorstel, ben nu een tweetal weken weg,neem daarna contact op
groten,
Lucas
het vinkje staat er wel degelijk, dus mijn profiel vergeten aan te passen, zal ik nog in orde brengen.
Bedankt voor het voorstel, ben nu een tweetal weken weg,neem daarna contact op
groten,
Lucas