Geboorte tijd niet kunnen invullen

• Alex
  • Auteur
Lees meer

Geboorte tijd niet kunnen invullen

02 jul 2018 12:17
Na een crash van de harde schijf heb ik Aldfaer 7 opnieuw geïnstalleerd op C:\Aldfaer\Documents\Stamboom familie Bos De stamboom is teruggezet via een veiligheidskopie van Aldfaer 6.2
Sinds de installatie van Aldfaer 7 blijven de gegevens die ik invul bij geboortetijd niet staan terwijl lengte, gewicht, etc wel zichtbaar blijven.

Kan dit te maken hebben dat ik de veiligheidskopie heb aangepast van C naar E na installatie van Aldfaer7 omdat ik nu in de titelbalk [Veiligheidskopie] C:\Users\Acer\Documents\Stamboom familie Bos zie wanneer ik Aldfaer 7 opstart?

Lees meer

Re: Geboorte tijd niet kunnen invullen

02 jul 2018 13:12
Geboortetijd moet momenteel, in afwachting vd volgende versie waarin het opgelost zal zijn, met ":" worden ingevuld, dus bv. 13:50
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alex

• Alex
  • Auteur
Lees meer

02 jul 2018 19:58
Het pad "[Veiligheidskopie] C:\Users\Acer\Documents\Stamboom familie Bos" is dit goed omdat ik het eerder geïnstalleerd had onder "C:\Aldfaer\Documents\Stamboom familie Bos"
Dit i.v.m terugzetten veiligheidskopie wanneer nodig.

Lees meer

02 jul 2018 20:13 - 02 jul 2018 20:13
Deze link toont u de standaardinstallatie van Aldfaer met de submappen, welke zelden problemen veroorzaakt.
Laatst bewerkt 02 jul 2018 20:13 door JayCee.

Lees meer

02 jul 2018 23:44
Alex schreef : Het pad "[Veiligheidskopie] C:\Users\Acer\Documents\Stamboom familie Bos" is dit goed omdat ik het eerder geïnstalleerd had onder "C:\Aldfaer\Documents\Stamboom familie Bos"
Dit i.v.m terugzetten veiligheidskopie wanneer nodig.
Zo te zien heeft u een ander profiel gemaakt genaamd 'veiligheidskopie'. De zin daarvoor ontbreekt mij. U kunt toch gewoon in het standaard Aldfaer profiel het pad instellen voor veiligheidskopieën?
Het pad voor de stamboom moet zijn "c:\users\Acer\documents\stambomen\stamboom familie Bos" en bij de veiligheidskopie vult u gewoon in "c:\users\Acer\documents\veiligheidskopieën\"

• Alex
  • Auteur
Lees meer

03 jul 2018 08:39
Bedankt voor uw reactie. Helaas ben ik niet zo thuis hoe deze paden aan te passen.
Zou u mij dit in stappen uit kunnen leggen?
Alvast bedankt voor de moeite!

Lees meer

03 jul 2018 12:03
Indien u dit wenst kan geholpen worden via Teamviewer. Wat is Teamviewer. Zo ja, klik op mijn naam in de linker kolom voor mijn mailadres en stuur mij een bericht.

• Alex
  • Auteur
Lees meer

04 jul 2018 10:26 - 04 jul 2018 10:27
Dit zou fijn zijn wanneer u mij zo kan helpen.
Wanneer ik op de linker kolom klik op uw naam zie ik helaas geen mailadres.
Laatst bewerkt 04 jul 2018 10:27 door Alex .

Lees meer

04 jul 2018 13:36
Plaats de muis op JayCee of de afbeelding links en klik. In mijn profielvenster rechts van de afbeelding vindt u dan mijn mailadres.
Een andere mogelikheid, plaats de muis op de gele omslag onder de afbeelding waarop dan mijn mailadres verschijnt.

Lees meer

06 jul 2018 20:07 - 06 jul 2018 20:08
Via een Teamviewersessie de mappenindeling en -schikking volgens de standaard installatie aangepast en de instellingen naar wens ingesteld. Alles werkt nu naar wens.
Laatst bewerkt 06 jul 2018 20:08 door JayCee.

• Alex
  • Auteur
Lees meer

07 jul 2018 12:19
JayCee heeft me heel goed geholpen!
Nogmaals bedankt voor alle moeite!!

Gemaakt door Kunena