Avast Cleanup premium

• Reginald
  • Auteur
Lees meer

Avast Cleanup premium

08 jul 2018 18:43
na herstel van mijn systeem blijven er toch problemen o.a. met Aldfear.
Als ik aan het werk ben krijg ik regelmatig dat de aangeklikte functie niet geopend kan worden. Om even later toch wel te openen. Maar ik kan het programma niet meer afsluiten krijg het volgende bericht op het
Eerst de streng waarheen gelinkt wordt en dan:het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het door een ander proces wordt gebruikt.

Helaas weet ik niet door welk proces dat zou kunnen zijn.

Na een crash is Aldfear nu direct onder C: geinstalleerd. Het heeft jarenlang foutloos gefunctioneerd onder program files (x86), wat dus niet geadviseerd wordt.

Ik kan ook niet meer bepalen waar ik files opsla. Ben opeens niet meer de beheerder van mijn eigen desktop PC

Lees meer

Re: Avast Cleanup premium

08 jul 2018 18:57
Ga eens na via verkenner of in Aldfaer menu Bestand > Zoek Aldfaer nestanden > Aldfaer programma's aanvinken, of u geen twee installaties van Aldfaer hebt .

Lees meer

08 jul 2018 20:57
Dag Reginald,
Ik heb met Avast Cleanup Premium dermate problemen gehad, dat ik het geannuleerd heb en terugbetaling heb verlangd. Deze terugbetaling werd per omgaande uitgevoerd

• Reginald
  • Auteur
Lees meer

08 jul 2018 21:43
Ja ik vermoedde ook zoiets.
Maar had de oude installatie gedeinstalleerd en zie in die dir dan ook niets. Heb uw advies opgevolgd en er blijkt toch nog een file ''Aldfear.cfg te staan (een configuratie dus). Deze file staat niet in de nieuwe geinstalleerde Aldfear. Ik heb hem dus toch maar geprobeerd te kopieren. Maar dan gaat het programma hele rare diengen doen. Sluit niet meer af etc.

Lees meer

08 jul 2018 21:55 - 08 jul 2018 21:56
Dat bestand is een overblijfsel van versie 6.2 en vervangen door Aldfaer.ini in de nieuwe versie 7.0, moet dus verwijderd worden.
Laatst bewerkt 08 jul 2018 21:56 door JayCee.

• Reginald
  • Auteur
Lees meer

10 jul 2018 20:27
Beste Jay,
Bedankt, het lijkt nu dat verwijderd is correct te draaien
Met vriendelijke groet
Reginald

Gemaakt door Kunena