- Bedankjes 0
Geen kinderen, ouders... meer zichtbaar, geen relaties zichtbaar in personenlijs
- Jurgen Feyen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Geen kinderen, ouders... meer zichtbaar, geen relaties zichtbaar in personenlijs
28 jul 2018 11:25
nadat aldfaer plots stopte en de pc opnieuw startte zijn er na het starten van aldfaer geen partners, kinderen, ouders te zien. Controle in de personenlijst geeft geen enkele relatie meer weer. Aldfaer versie 6.2 op win7. Dacht dat ik deze topic hier al ergens gezien had maar kan het niet vinden. Hoe is dit op te lossen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
Re: Geen kinderen, ouders... meer zichtbaar, geen relaties zichtbaar in personenlijs
28 jul 2018 11:38 - 28 jul 2018 11:39
Draai eens bestandsherstel.
Is het bestand dan toch geopend?
Is het bestand dan toch geopend?
Laatst bewerkt 28 jul 2018 11:39 door JayCee.
- Jurgen Feyen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Geen kinderen, ouders... meer zichtbaar, geen relaties zichtbaar in personenlijs
28 jul 2018 11:56
Jammer genoeg niet, ik heb de recentste veiligheidskopie teruggezet en ben dan maar opnieuw begonnen met de koppelingen te maken. Ik geraak op geen enkele manier in het beschadigde bestand. Je suggestie om externe schijf los te koppelen en dan aldfaer op c te starten werkt ook niet. Mijn vermoeden is dat er ergens bij verwijderen of uninstall een bestand blijft staan dat voor het opstartproblemen zorgt.
Heb momenteel bestandsherstel gestart maar heb indruk dat het programma gecrashed is. Of kan het zijn dat dit een hele tijd in beslag gaat nemen (54288 personen met heel veel koppelingen naar pdf files en jpg)
Heb momenteel bestandsherstel gestart maar heb indruk dat het programma gecrashed is. Of kan het zijn dat dit een hele tijd in beslag gaat nemen (54288 personen met heel veel koppelingen naar pdf files en jpg)
- Jurgen Feyen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
28 jul 2018 12:01
Inderdaad, Aldfaer gecrashed. Als ik een vroegere veiligheidsversie terugzet werkt alles normaal. Maar de laatste veiligheidsversie en het aldfaer bestand geven deze fout.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
28 jul 2018 12:04 - 28 jul 2018 12:08
Dat kan inderdaad een tijdje in beslag nemen, en is ook afhankelijk van het aantal en de grootte van de gekoppelde bestanden.
P.S. Momenteel is het wegens storingen niet mogelijk bijlagen te sturen op het forum, daarom via mail sturen.
Koppel de externe schijf aan, start Aldfaer vanaf de externe schijf op, ga naar Bestand > Zoek Aldfaer bestanden met alle vinken aan, zowel voor bestanden als schijven. Maak in het resultatenscherm de kolommen voldonede breed dat de volledige paden kunnen gelezen worden. Print het resultaat en stuur dit op via e-mail. Klik op mijn naam links boven de afbeelding om mijn adres te bekomen.Jurgen Feyen schreef : Mijn vermoeden is dat er ergens bij verwijderen of uninstall een bestand blijft staan dat voor het opstartproblemen zorgt.
P.S. Momenteel is het wegens storingen niet mogelijk bijlagen te sturen op het forum, daarom via mail sturen.
Laatst bewerkt 28 jul 2018 12:08 door JayCee.