Zoekresultaten niet meer alfabetisch gesorteerd in versie 7 ?

Lees meer

Zoekresultaten niet meer alfabetisch gesorteerd in versie 7 ?

10 aug 2018 09:11
Wanneer ik vroeger in mijn bestand een zoek deed ( wanneer ik bvb alle notarissen zoek) was het resultaat alfabetisch gesorteerd . In deze versie niet meer. Ik moet dan het resultaat kopiƫren naar Word en daar sorteren

Lees meer

Re: Zoekresultaten niet meer alfabetisch gesorteerd in versie 7 ?

10 aug 2018 09:37
Dag Johan,
Ga naar de personenlijst.
Kijk of het slotje open staat zo niet klik daar dan eerst op zodat het slotje geopend is.
Indien je alleen op de achternaam wilt selecteren klik je nu op Achternaam Deze wordt nu Dondker gekleurd.
De lijst zal nu onmiddellijk gesorteerd worden.
Indien twee of meer items erbij wilt betrekken dan dient je Ctrl ingedrukt te houden en dan Achternaam Voornaam Geboortedatum er zal een 1, 2 en 3 verschijnen achter de geselecteerde items.

Indien de juiste keuze is gemaakt dan kun je weer op het geopende slotje klikken zodat de selectie niet meer veranderd kan worden.

Lees meer

10 aug 2018 09:58
Dag Meije,
Het slotje was inderdaad gesloten maar na het openen ervan en het sorteren op achternaam en voornaam is de personenlijst wel degelijk gesorteerd maar de resultatenlijst van mijn zoek nog steeds niet

Lees meer

10 aug 2018 10:16
Johan,
Dit is bekend en in een volgende release gecorrigeerd

Lees meer

12 aug 2018 22:50
Ik merk wel nog een andere "fout" op in het zoekvenster Personenlijst.
Ik heb de sortering Achternaam(1) Voornaam(2) Geboren/gedoopt(3)
Als je nu Achternaam intikt komt er onderaan niet meer te staan hoevaak deze Achternaam voorkomt.
Als je sortering alleen op Achternaam zet krijg je onderaan wel de melding "Aantal met naam ..." te zien.
Wordt dit ook nog hersteld? Ik hoop het wel.

Lees meer

13 aug 2018 07:45
Ook bekend

Gemaakt door Kunena