- Bedankjes 2
Afgesloten discussies van de helpdesk
Aldfaer gebruiken op Windows tablet
- Lucas De Voght
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer gebruiken op Windows tablet
21 mrt 2014 20:52
Heeft iemand ervaring met het gebruik van Aldfaer op een Windows tablet? Het programma zal wel werken denk ik maar zijn de schermen leesbaar en is het werkbaar op een klein scherm?
Mogelijk zijn er nog andere problemen bij het gebruik.
Ik overweeg om een Windows tablet te kopen (aangezien Aldfaer niet werkt op Android of Apple) om gemakkelijk al mijn informatie mee te nemen naar het archief en tegelijk ook de nodige gegevens in te brengen zonder al dat schrijf- en overschrijf werk;
Suggesties?
Lucas
Mogelijk zijn er nog andere problemen bij het gebruik.
Ik overweeg om een Windows tablet te kopen (aangezien Aldfaer niet werkt op Android of Apple) om gemakkelijk al mijn informatie mee te nemen naar het archief en tegelijk ook de nodige gegevens in te brengen zonder al dat schrijf- en overschrijf werk;
Suggesties?
Lucas
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Re: Aldfaer gebruiken op Windows tablet
22 mrt 2014 09:37
zie voor installatie op een Mac
aldfaer.net/aldfaerwiki/index.php?title=...ki:Aldfaer_op_de_Mac
Op een tablet werkt Aldfaer niet.
Op een tablet werkt Aldfaer niet.
Onderwerp is gesloten.
- Anne van der Ploeg
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 57
22 mrt 2014 10:32
Dag Lucas,
Een collega van mij gebruikt Aldfaer en heeft een Windows-tablet. Ik heb hem zojuist gevraagd naar zijn ervaring en kreeg het volgende antwoord:
Anne, op een Windows-tablet met de volledige versie van Windows (dus niet de RT-versie) is Aldfaer bruikbaar. Ik vermoed dat de RT-versie niet geschikt is. Deze gebruikt een ARM-processor en software moet daar speciaal voor gecompileerd worden. Wellicht dat jij dat kan (compileren naar ARM-processor). Zie nl.wikipedia.org/wiki/Windows_RT voor meer info over Windows RT.
Ik heb Aldfaer op mijn tablet draaien. 't Is een beetje pielen met het pennetje maar draait als een tierelier
We kunnen Aldfaer niet compileren voor een ARM-processor, dus zou je moeten kiezen voor een Windows-tablet met de volledige versie van Windows. Persoonlijk zou ik mijn lokale computerhandelaar vragen om Aldfaer op de tablet te installeren voordat je tot aanschaf overgaat: eerst maar eens beoordelen of je er wel profijt van hebt.
Met vriendelijke groet,
Anne van der Ploeg
Aldfaer-team
Een collega van mij gebruikt Aldfaer en heeft een Windows-tablet. Ik heb hem zojuist gevraagd naar zijn ervaring en kreeg het volgende antwoord:
Anne, op een Windows-tablet met de volledige versie van Windows (dus niet de RT-versie) is Aldfaer bruikbaar. Ik vermoed dat de RT-versie niet geschikt is. Deze gebruikt een ARM-processor en software moet daar speciaal voor gecompileerd worden. Wellicht dat jij dat kan (compileren naar ARM-processor). Zie nl.wikipedia.org/wiki/Windows_RT voor meer info over Windows RT.
Ik heb Aldfaer op mijn tablet draaien. 't Is een beetje pielen met het pennetje maar draait als een tierelier
We kunnen Aldfaer niet compileren voor een ARM-processor, dus zou je moeten kiezen voor een Windows-tablet met de volledige versie van Windows. Persoonlijk zou ik mijn lokale computerhandelaar vragen om Aldfaer op de tablet te installeren voordat je tot aanschaf overgaat: eerst maar eens beoordelen of je er wel profijt van hebt.
Met vriendelijke groet,
Anne van der Ploeg
Aldfaer-team
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lucas De Voght
Onderwerp is gesloten.
- Lucas De Voght
- Auteur
22 mrt 2014 11:40
Bedankt voor de info, het is ongeveer wat ik verwachtte, ik ga wel voor de volledige Windows niet voor RT. Maar zal toch eerst nog maar eens goed overwegen of Aldfaer alleen de aanschaf wel verrechtvaardigd.
groeten,
Lucas
groeten,
Lucas
Onderwerp is gesloten.