- Bedankjes 0
gekoppelde pdf wordt niet getoond in betrokken tabblad
- Etienne De Smet
- Auteur
Lees minder
Lees meer
gekoppelde pdf wordt niet getoond in betrokken tabblad
16 nov 2020 19:50
Bij het koppelen van een pdf wordt enkel het icoontje getoond in het rechtervak naast "persoon". Wanneer men dan het vak "hoort bij" invult wordt normaal gezien op het betrokken tabblad (bv geboorte) het bestand getoond. Bij een PDF gebeurt dit echter niet. Kan dit aangepast worden?
met dank,
etienne
met dank,
etienne
- Ruud de Ruiter
-
Re: gekoppelde pdf wordt niet getoond in betrokken tabblad
16 nov 2020 20:06
Etienne,
Dat geldt niet alleen voor PDF maar ook voor *txt, *.docx, *.xlsx, *.html zoals voor alle niet grafische formaten.
Mijn vermoeden is dat dit o.a. om technische redenen niet mogelijk is.
Dat geldt niet alleen voor PDF maar ook voor *txt, *.docx, *.xlsx, *.html zoals voor alle niet grafische formaten.
Mijn vermoeden is dat dit o.a. om technische redenen niet mogelijk is.
- De Coster René
-
16 nov 2020 20:20
Dubbelklikken op het PDF-icoontje opent het bestand.
- Etienne De Smet
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
19 nov 2020 08:55
zou kunnen ruud, maar het gaat niet over het openen van dat bestand he, het gaat gewoon over het tonen van een thumbnail in een tabblad (bv geboorte). het lukt wel in het tabblad "persoon" waarom dan niet in het tabblad "geboorte" (of ander). zie mijn 2 screendumps in mijn vraag.
grtjs
etienne
grtjs
etienne
- Etienne De Smet
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
19 nov 2020 08:55
bedankt rené, maar dat was niet de vraag...zie mijn antwoord aan ruud
mvg
etienne
mvg
etienne
- Ruud de Ruiter
-
19 nov 2020 10:41
Etienne
Zoals ik al zei; vermoedelijk technische redenen, maar dat kan alleen het Aldfaer team beantwoorden
Zoals ik al zei; vermoedelijk technische redenen, maar dat kan alleen het Aldfaer team beantwoorden
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
19 nov 2020 13:29
Etienne,
geef de volledige bestandsnaam (inclusief de extensie) van één of beide bestandjes getoond in uw screendumps daar ik vermoed dat het geen pdf- bestanden zijn.
geef de volledige bestandsnaam (inclusief de extensie) van één of beide bestandjes getoond in uw screendumps daar ik vermoed dat het geen pdf- bestanden zijn.
- Aremeef
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
19 nov 2020 18:11
Mogelijk ter verduidelijking van Etienne's vraag zoals ik die lees: op het tabblad Persoon laten de aangehechte beeld extensies een plaatje zien en de tekst extensies (pdf, doc, txt) het bijbehorende icoontje. Als je met "Hoort bij" het bestand toewijst aan bv geboorte, huwelijk of overlijden, dan wordt op het betreffende tabblad bij de beeld extensies daar ook het plaatje getoond, maar bij de tekst extensies niet het bijbehorende icoontje. Ik begrijp, dat Etienne daar ook graag het icoontje ziet, net als op de tab Persoon. Of het echt zinvol is, daar kan men van mening over verschillen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Etienne De Smet
- Etienne De Smet
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 nov 2020 13:17
klopt aremeef, en zinvol...tja, ofwel gebruik je het ofwel niet. maar als je het gebruikt dan liefst volledig want nu denk ik bv dat er maar 2 bestanden gekoppeld zijn aan het evenement. om alles te zien moet ik dus terug naar tabblad persoon en daar gaan zoeken (in de soms meer dan 20 bestanden) of één of ander bestand er al in staat. daarom had ik het graag zo gezien dat alle gekoppelde bestanden ook weergegeven worden op het betrokken tabblad "hoort bij". grtjs
- Etienne De Smet
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 nov 2020 13:31
jaycee, gezien het feit dat een icoontje pdf verschijnt in het tabblad persoon en gezien het feit dat het met alle pdf bestanden zo is, denk ik niet dat hier moet aan getwijfeld worden. de bestanden openen normaal met adobe. maar voor alle zekerheid hierbij de bestandsnamen: DeClercqYunaGeboorteafschrift.pdf en een screendump van de bestanden in de map.
- Etienne De Smet
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
23 nov 2020 13:32
hoi jaycee, zie mijn laatste reactie... ik kon nl geen bijlagen meegeven hier als antwoord.
grtjs
etienne
grtjs
etienne
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 308
23 nov 2020 16:45
Etienne,
Via Hoort bij: kleine afbeeldingen kunnen binnen Aldfaer alleen gemaakt worden van *. bmp-, *.gif- of *.jpg-bestanden.
Via Hoort bij: kleine afbeeldingen kunnen binnen Aldfaer alleen gemaakt worden van *. bmp-, *.gif- of *.jpg-bestanden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Etienne De Smet