Hoe kan een dochter moeder worden als er geen kinderen zijn ?

Lees meer
16 apr 2021 14:38 #40540 door Robert Weijers
Beste Moderator,Momenteel ben ik bezig met Ramses II van Egypte , welke voor zover ik nu kan nagaan 6 x gehuwd is.De eerste 3 huwelijken c.q verbintenissen kan ik nog volgen.In het verre verleden werd er ook getrouwd, c.q verbintenissen aan gegaan met dochters.Op het moment dat daar sprake van was , zegt Aldfear in de middenkolom dat ;Ramses getrouwd is met moeder Nebettawy (Ramses 's) Jkvr.Dat zou in mijn logica moeten zijn ; dochter Nebettawy (Ramses 's) Jkvr.Is hiervoor uitleg mogelijk of snap ik iets niet.M.vr. grt,Robert Weijers
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16 apr 2021 15:08 #40541 door Han Kortekaas
Beantwoord door Han Kortekaas in topic Hoe kan een dochter moeder worden als er geen kinderen zijn ?
Robert,
ik denk dat u een koppelingsfout heeft gemaakt.
Je kunt in Aldfaer best vaders met hun dochters als relatie koppelen

Lees meer
16 apr 2021 15:13 #40542 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Hoe kan een dochter moeder worden als er geen kinderen zijn ?
Ben het met Han eens. E.e.a. nagespeeld.

Wat als resultaat geeft:

Persoonskaart van Ramses II of Egypt
Ramses II of Egypt. Ramses:
(1) trouwde met Moeder oo Egypt.
(2) trouwde met Nebettawy of Egypt. Zie (1) voor persoonsgegevens van Nebettawy.
Kind van Ramses en Moeder:
1 Nebettawy of Egypt. Nebettawy trouwde met Ramses II of Egypt. Zie voor persoonsgegevens van Ramses.

Persoonskaart van Moeder oo Egypt
Moeder oo Egypt. Moeder trouwde met Ramses II of Egypt. Ramses trouwde later met Nebettawy of Egypt, zie (1).
Kind van Moeder en Ramses:
1 Nebettawy of Egypt. Nebettawy trouwde met Ramses II of Egypt. Ramses trouwde voorheen met Moeder oo Egypt, zie .

Persoonskaart van Nebettawy of Egypt
Nebettawy of Egypt, dochter van Ramses II of Egypt en Moeder oo Egypt. Nebettawy trouwde met Ramses II of Egypt. Ramses trouwde voorheen met Moeder oo Egypt.
Bijlagen:

Lees meer
16 apr 2021 15:24 #40543 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Hoe kan een dochter moeder worden als er geen kinderen zijn ?
Han,
Er is toch een foutje

Bijlagen:

Lees meer
16 apr 2021 15:41 #40544 door Robert Weijers
Beantwoord door Robert Weijers in topic Hoe kan een dochter moeder worden als er geen kinderen zijn ?
Beste Han,

Nebettawy is de vrouw.

Ramses II is de man

Huwelijk heb ik weer ontkoppeld en via de man weer gekoppeld en het probleem blijft.

Huwelijk heb ik weer ontkoppeld en via de vrouw weer gekoppeld en het probleem blijft.

Op het moment dat Ramses II huwd met de vrouw zegt Aldfear dat er gehuwd wordt met de zoon van Ramses.

Er is geen zoon van Ramses in dit geval en alvorens te koppelen zet ik altijd even een getal achter de naam zodat ik zeker weet dat de goede persoon aan elkander worden gekoppeld. Als de koppeling heeft plaatsgevonden, verwijder ik de getallen.

Dit is dus niet dat er man aan man wordt gekoppeld en ook niet dat er vrouw aan vrouw wordt gekoppeld.

Dat probleem heb ik al lang geleden onderkend.

Wat gaat er dan wel fout met het koppelen

Robert

Lees meer
16 apr 2021 16:18 #40545 door Robert Weijers
Beantwoord door Robert Weijers in topic Hoe kan een dochter moeder worden als er geen kinderen zijn ?
Beste Ruud,

Dank voor uw opmerkzaamheid.

Ik heb inmiddels ook nog bestand opgeschoond echter het probleem blijft en Han heeft tot dusver nog niet gereageerd.

heeft u enig idee waar dit aan kan liggen

m.vr. grt

Robert Weijers

Lees meer
16 apr 2021 16:26 #40546 door Antoon
Het is een fout in Aldfaer. We zullen er naar kijken en zo mogelijk wordt dit rechtgezet in de volgende versie.

Lees meer
16 apr 2021 16:37 #40547 door Robert Weijers
Beste Antoon,

Dank voor uw reactie.

Krijg ik van de reparatie daarvan nog een melding ?

Nu wacht ik maar af wanneer de oplossing daar is.

m.vr.grt,

Robert Weijers

Lees meer
08 mrt 2023 21:19 #47051 door Fania
Normaal gesproken is dit gecorrigeerd denk ik :)

Gemaakt door Kunena