Probleem bij tonen foto - rapportage Kwartierstaat tekst
- Chris Riteco
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Probleem bij tonen foto - rapportage Kwartierstaat tekst
08 jan 2024 21:15
Wil graag een tekstrapport maken in de vorm van een Kwartierstaat, waarbij de eerste foto van de persoon wordt getoond.Dit zou mogelijk moeten zijn in het standaard Aldfaer tekstrapport. Hiervoor heb ik de optie "Instellingen -> Rapporten -> Tekst -> Materiaal -> Maximaal één foto" aangezet. Wanneer het rapport gemaakt wordt, breekt deze af met de foutmelding: "Afgebroken wegens fouten in het sjabloon".
Wanneer ik de optie "Instellingen -> Rapporten -> Tekst -> Materiaal -> Maximaal één foto" uitschakel gaat het aanmaken van het rapport wel goed.
Bij de instellingen staat de map van Rapportuitvoer naar: "C:\Users\User1\Documents\Aldfaer\Rapportuitvoer\". (prima wat mij betreft)
Foto's worden ook gewoon getoond in Aldfaer zelf, iemand een mogelijk tot uitgebreid Debuggen van een Rapport, om het probleem boven water te krijgen?
Aldfaer versie 10.1
Wanneer ik de optie "Instellingen -> Rapporten -> Tekst -> Materiaal -> Maximaal één foto" uitschakel gaat het aanmaken van het rapport wel goed.
Bij de instellingen staat de map van Rapportuitvoer naar: "C:\Users\User1\Documents\Aldfaer\Rapportuitvoer\". (prima wat mij betreft)
Foto's worden ook gewoon getoond in Aldfaer zelf, iemand een mogelijk tot uitgebreid Debuggen van een Rapport, om het probleem boven water te krijgen?
Aldfaer versie 10.1
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
- Ruud de Ruiter
-
Re: Probleem bij tonen foto - rapportage Kwartierstaat tekst
08 jan 2024 22:10
Chris,
Helaas, ik kan dit niet reproduceren. Werkt bij mij feilloos met alle mogelijke keuze van instellingen materiaal
Helaas, ik kan dit niet reproduceren. Werkt bij mij feilloos met alle mogelijke keuze van instellingen materiaal
Re: Probleem bij tonen foto - rapportage Kwartierstaat tekst
08 jan 2024 22:42
Super, dit was het probleem, 1 bestand waarbij de extensie afweek van de echte inhoud. Bedankt voor de hulp.