- Bedankjes 1720
Floating point division bij zero
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Floating point division bij zero
13 aug 2024 00:07
enige voorbeelden:
1. In Menu>Extra>Instellingen>bestanden ziet u bij de eerste twee regels de gebruikte username staan.
2. Via de Windows verkenner kan dat ook, maar dan zijn er wellicht meerdere gebruikers. Zie C:\Gebruikers\ mapnaam met 'gerard', han o.i.d.
3. via Windows Taakbeheer -> Gebruikers ziet u wie is ingelogd
suggestie is evenwel een teamviewer sessie aan te vragen want anders kan dit een lange weg worden.
1. In Menu>Extra>Instellingen>bestanden ziet u bij de eerste twee regels de gebruikte username staan.
2. Via de Windows verkenner kan dat ook, maar dan zijn er wellicht meerdere gebruikers. Zie C:\Gebruikers\ mapnaam met 'gerard', han o.i.d.
3. via Windows Taakbeheer -> Gebruikers ziet u wie is ingelogd
suggestie is evenwel een teamviewer sessie aan te vragen want anders kan dit een lange weg worden.
- Pieter C
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 aug 2024 17:16
Beste, heb volgens uw aanwijzing de gegevens: C:\Aldfaer\Veiligheidskopieën met knippen en plakken naar \Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën? overgebracht.
en heb vervolgens het pad kunnen controleren C:\Users\uw inlognaam\Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën het pad staat goed.
Heb de pc herstart. bij openen van Aldfaer komt helaas nog steeds de melding Floating point division bij zero. Degene die ik help geeft ook aan dat de melding Floating point division bij zero is gekomen met met de tekst in de bovenbalk van Aldfaer Doneer!
U had het over hulp op afstand kan ik daar gebruik van maken? en wat stelt u voor.
MVG,
Walter
en heb vervolgens het pad kunnen controleren C:\Users\uw inlognaam\Documents\Aldfaer\Veiligheidskopieën het pad staat goed.
Heb de pc herstart. bij openen van Aldfaer komt helaas nog steeds de melding Floating point division bij zero. Degene die ik help geeft ook aan dat de melding Floating point division bij zero is gekomen met met de tekst in de bovenbalk van Aldfaer Doneer!
U had het over hulp op afstand kan ik daar gebruik van maken? en wat stelt u voor.
MVG,
Walter
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1063
17 aug 2024 19:23 - 17 aug 2024 19:29
Hulp op afstand kan via Teamviewer.
Wat is Teamviewer?
Als u dit wenst stuur mij dan een e-mail om verder af te spreken. U vindt mijn e-mailadres door op "Lees meer" links van dit bericht te klikken en dan de muis op het envelopje te zetten.
Als u dit wenst stuur mij dan een e-mail om verder af te spreken. U vindt mijn e-mailadres door op "Lees meer" links van dit bericht te klikken en dan de muis op het envelopje te zetten.
Laatst bewerkt 17 aug 2024 19:29 door JayCee.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1063
20 aug 2024 20:27
Via Teamvieer een niet te herstellen foutieve installatie verwijderd. Aldfaer opnieuw geïnstalleerd en instellingen aangepast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Han Kortekaas