geen notities meer zichtbaar bij persoon als je een gedcom invoert bij geneanet

Lees meer

geen notities meer zichtbaar bij persoon als je een gedcom invoert bij geneanet

11 sep 2024 10:13
Sinds gisteren de nieuwste versie van Aldfaer 11 geïnstalleerd.
Vanaf dat moment zijn er bij de invoering van een gedcom op geneanet geen notitie/aantekeningen meer zichtbaar.
wie weet hoe dat komt? En hoe dat verandert kan worden?
Ligt het aan geneanet?

Lees meer

Re: geen notities meer zichtbaar bij persoon als je een gedcom invoert bij geneanet

11 sep 2024 10:20
Geneanet heeft als laatste gedcom versie 5.5.1. Heeft u bij het aanmaken van de gedcom versie 7 gemaakt?

Lees meer

Re: geen notities meer zichtbaar bij persoon als je een gedcom invoert bij geneanet

11 sep 2024 10:50
de laatste versie 11 geïnstalleerd, dus neem ik aan dat het 11 is.
Hoe kan ik zien met welk nummer ik een gedcom aangemaakt heb
?

Lees meer

11 sep 2024 13:09
Als u een gedcom aanmaakt dan krijgt u een venster te zien waar u linksonder op Instellingen kunt klikken. In het volgende venster staat ook onderin de gedcom versie die op 5.5.1 moet staan. Controleer gelijk of u wel de vinken heeft gezet bij Feiten en Notities.

Lees meer

11 sep 2024 14:59
hallo Han,

er staat versie 7.0
Voordat ik gisteren 11 geïnstalleerd had ik nergens geen problemen om op geneanet te publiceren
Geneanet gaf de notities/aantekeningen mooi weer.

Lees meer

11 sep 2024 16:25
Dat kunt u nu wijzigen naar 5.5.1; Aldfaer onthoudt dat.
E.e.a. is het gevolg dat Aldfaer met de laatste update naar 11.0 ook de laatste formele gedcom versie 7.0 aanbiedt.

Dat valt allemaal te lezen onder Menu>Help>Versiebeheer Aldfaer

Lees meer

11 sep 2024 16:47
geweldig, notities zijn weer zichtbaar.
dank je wel Han voor de oplossing

Lees meer

06 okt 2024 09:47
Bedankt!
Dit bleek ook het probleem en de oplossing bij Webtrees.
Ik stelde in Aldfaer de GEDCOM-versie in op 5.5.1 en daarna werden de notities wel goed opgepikt.

Gemaakt door Kunena