- Bedankjes 0
Directe versie voor Linux Ubuntu ?
- Johan Joost van Daalen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Directe versie voor Linux Ubuntu ?
31 mrt 2025 11:07
Beste Helpdesk,
Voor mijn stamboomonderzoek zou ik graag Aldfaer willen gebruiken, maar dan niet via Wine. Inmiddels alweer 14 jaar geleden heb ik Windhoos afgezworen.
Zijn jullie al bezig een directe Ubuntuversie van Aldfaer te maken ? Zit dat er nog in ?
Voor mijn stamboomonderzoek zou ik graag Aldfaer willen gebruiken, maar dan niet via Wine. Inmiddels alweer 14 jaar geleden heb ik Windhoos afgezworen.
Zijn jullie al bezig een directe Ubuntuversie van Aldfaer te maken ? Zit dat er nog in ?
- Paul Kallenberg
Re: Directe versie voor Linux Ubuntu ?
31 mrt 2025 17:29
Johan,
We zijn niet bezig een Ubuntuversie van Aldfaer te maken. Verwacht ook niet dat dat in de toekomst gaat gebeuren.
Paul
We zijn niet bezig een Ubuntuversie van Aldfaer te maken. Verwacht ook niet dat dat in de toekomst gaat gebeuren.
Paul
- Johan Joost van Daalen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Directe versie voor Linux Ubuntu ?
31 mrt 2025 22:41
Beste Paul,
Jammer, ik ben best gehecht aan Aldfaer, maar dan houd ik het maar bij Gramps. In de hoop dat jullie alsnog je alsnog ook met Ubuntu gaan bezighouden.
Met vriendelijke groet,
Johan Joost van Daalen
Jammer, ik ben best gehecht aan Aldfaer, maar dan houd ik het maar bij Gramps. In de hoop dat jullie alsnog je alsnog ook met Ubuntu gaan bezighouden.
Met vriendelijke groet,
Johan Joost van Daalen