- Bedankjes 1
Stamboombestanden verplaatsen
- Leen Ketting
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Stamboombestanden verplaatsen
08 aug 2025 08:56
Enige tijd geleden is er iets fout gegaan in de opslag van mijn Stamboombestanden. Ik heb kennelijk een fout gemaakt bij de opslag - en wat er bij hoort -, want die staan nu op de C-schijf onder het hoofdstuk "Intel".
Op zich nog geen ramp, want ik kan alle bestanden nog zonder meer via Aldfaer openen. Ik wil die bestanden echter verplaatsen naar: C>gebruikers>documenten>Aldfaer. Op zich niet moeilijk, want dat is een kwestie van kopieëren en plakken.
=19.5pxMijn vraag is echter, hoe vindt het Aldfaer-programma de nieuwe plaats waar ik de bestanden neer gezet heb, zodat ik ze zonder problemen weer kan openen en bewerken.
Graag Uw hulp en bij voorbaat dank.
Leen
Op zich nog geen ramp, want ik kan alle bestanden nog zonder meer via Aldfaer openen. Ik wil die bestanden echter verplaatsen naar: C>gebruikers>documenten>Aldfaer. Op zich niet moeilijk, want dat is een kwestie van kopieëren en plakken.
=19.5pxMijn vraag is echter, hoe vindt het Aldfaer-programma de nieuwe plaats waar ik de bestanden neer gezet heb, zodat ik ze zonder problemen weer kan openen en bewerken.
Graag Uw hulp en bij voorbaat dank.
Leen