- Bedankjes 0
access violation
- Agnita Kuipers
- Auteur
Lees minder
Lees meer
access violation
22 aug 2025 20:06
Goedenavond,
Vanmiddag gewoon in Aldfaer gewerkt, netjes afgesloten, en nu krijg ik ook een access violation melding. Ik heb de computer opnieuw opgestart, daarna het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar de melding blijft terugkomen.
Volgens Google moet ik een andere Aldfaer openen en daarin een veiligheidskopie openen. Maar als ik dat doe dan krijg ik de melding dat ik geen toegang krijg tot het bestand, omdat het door een ander proces wordt gebruikt. Ik ben blij dat ik nog wel bij het forum kan komen.
Wie kan mij helpen, want ik snap hier helemaal niets van.
met vriendelijke groet, Agnita Kuipers.
Vanmiddag gewoon in Aldfaer gewerkt, netjes afgesloten, en nu krijg ik ook een access violation melding. Ik heb de computer opnieuw opgestart, daarna het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar de melding blijft terugkomen.
Volgens Google moet ik een andere Aldfaer openen en daarin een veiligheidskopie openen. Maar als ik dat doe dan krijg ik de melding dat ik geen toegang krijg tot het bestand, omdat het door een ander proces wordt gebruikt. Ik ben blij dat ik nog wel bij het forum kan komen.
Wie kan mij helpen, want ik snap hier helemaal niets van.
met vriendelijke groet, Agnita Kuipers.
- Han Kortekaas
-
Re: access violation
23 aug 2025 00:22
Ten eerste helpt het nooit om het programma overnieuw te installeren. Wat u zou kunnen doen is twee bestandjes te verwijderen als Aldfaer niet geopend is.
Ga naar C:\Aldfaer en verwijder daar aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram. Als u een van die bestandjes niet ziet dan zet u in de verkenner het Beeld aan en zet een vinkje bij bestandsextensies.
Start daarna Aldfaer op en let even op of de Instellingen nog goed staan.
Ga naar C:\Aldfaer en verwijder daar aldfaer.ini en aldfaer.iniprogram. Als u een van die bestandjes niet ziet dan zet u in de verkenner het Beeld aan en zet een vinkje bij bestandsextensies.
Start daarna Aldfaer op en let even op of de Instellingen nog goed staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Agnita Kuipers