- Bedankjes 310
Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
Re: Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11
14 okt 2025 19:43
Dag Wille,
Nu ik jou laatste opmerking zie denk ik dat je gebruik maakt in Windows 10 en 11 het knip programma dat je aan roept met
Ingedrukt Windowstoets+ Shifttoets +S
voor Windows 11 moet je de instellingen aanpassen:
Dan wordt een donker scherm weergeven met bovenaan gecentreerd vier symbolen het derde symbool het een plusje dien je op v naast dit symbool te klikken (Knipselgebied) dan verschijn er een uitval venster en klik op rechthoek
Dan wordt de afbeelding getoond dat deze rechtstreeks in een map wordt geplaats als op deze tekst klikt dan wordt de afbeelding getoond in een volgend venster
in dit venster is via het diskette symbool opslaan als mogelijk.
En dan heb je dezelfde mogelijkheden als in 10.
Nu ik jou laatste opmerking zie denk ik dat je gebruik maakt in Windows 10 en 11 het knip programma dat je aan roept met
Ingedrukt Windowstoets+ Shifttoets +S
voor Windows 11 moet je de instellingen aanpassen:
Dan wordt een donker scherm weergeven met bovenaan gecentreerd vier symbolen het derde symbool het een plusje dien je op v naast dit symbool te klikken (Knipselgebied) dan verschijn er een uitval venster en klik op rechthoek
Dan wordt de afbeelding getoond dat deze rechtstreeks in een map wordt geplaats als op deze tekst klikt dan wordt de afbeelding getoond in een volgend venster
in dit venster is via het diskette symbool opslaan als mogelijk.
En dan heb je dezelfde mogelijkheden als in 10.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WILLE Roland