- Bedankjes 0
Code
- Hans Belt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Code
04 dec 2025 16:26
Boven iedere persoon is ruimte om een code in te vullen. Ik heb die altijd gebruikt om aan te geven of iemand van mijn familie is of van een van de andere families met dezelfde naam of nog "los". Daardoor kon ik direct zien of nieuwe gegevens al dan niet van belang zijn. Nu heb ik mijn bestand overgezet naar een nieuwe PC en via enkele tussenstappen de laatste versie geïnstalleerd (ik werkte nog in versie 7 merkte ik)
In de namenlijst zie ik nu de kolom "code" niet meer terug. Is er een manier om toch op code te sorteren?
Bij voorbaat dank.
In de namenlijst zie ik nu de kolom "code" niet meer terug. Is er een manier om toch op code te sorteren?
Bij voorbaat dank.
- Carel Plantagie
-
Re: Code
04 dec 2025 16:44
De namenlijst? U bedoelt de personenlijst? Hier kan de kolom 'Code' eenvoudig toegevoegd worden en daarna kunt u hierop sorteren.
Personenlijst openen (Ctrl+Shift+P), Slotje (links boven) open klikken, rechtermuisklik op een kolomkop, Code aanvinken en daarna klikken op de kolomkop met Code.
Personenlijst openen (Ctrl+Shift+P), Slotje (links boven) open klikken, rechtermuisklik op een kolomkop, Code aanvinken en daarna klikken op de kolomkop met Code.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hans Belt
- Hans Belt
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0