- Bedankjes 0
Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11
- WILLE Roland
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Aanpassing nieuwe versie en ook aan Windows 11
24 jan 2026 20:22
Ik zou graag even ' tussenkomen ' in de vele " problemen " die ik lees op dit forum, werk al ong 20 j. met Aldfaer, met kennis en vroeger abb & gebruik van My- Heritage - Geneanet.
Volgens mijn ervaring is dit het beste ' dan nog gratis ' programma ( ik stort wel jaarlijks een bijdrage voor de werking ) die er zo beschikbaar is, volg dan ook de aangegeven regels, dan zal er weinig fout gaan.
Werk met één stamboom en 4 aanverwante families, waarom splitsen ? zijn uw voorouders, heb ruim 120.000 personen en 85.000 documenten in één bestand, die bevestigen dat er verwantschap is, en alles werkt optimaal mits je voldoende aandacht hebt aan de ( info - ... ) die je kan vinden bij het programma.
Geduld is ook een schitterende gave om bij te leren.
Met vriendelijke groeten, WILLE R.
Volgens mijn ervaring is dit het beste ' dan nog gratis ' programma ( ik stort wel jaarlijks een bijdrage voor de werking ) die er zo beschikbaar is, volg dan ook de aangegeven regels, dan zal er weinig fout gaan.
Werk met één stamboom en 4 aanverwante families, waarom splitsen ? zijn uw voorouders, heb ruim 120.000 personen en 85.000 documenten in één bestand, die bevestigen dat er verwantschap is, en alles werkt optimaal mits je voldoende aandacht hebt aan de ( info - ... ) die je kan vinden bij het programma.
Geduld is ook een schitterende gave om bij te leren.
Met vriendelijke groeten, WILLE R.