- Bedankjes 0
Hoe kan ik terug naar versie 11 ?
- Hub Koolen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Hoe kan ik terug naar versie 11 ?
24 mrt 2026 11:40
Ik wil graag terug naar versie 11, hoe doe ik dat ?
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 310
Re: Hoe kan ik terug naar versie 11 ?
24 mrt 2026 11:53
Hub,
Wat is de reden dat je terug wilt naar versie 11?
In versie 12 zijn n.l. verbeteringen aangebracht.
Wat is de reden dat je terug wilt naar versie 11?
In versie 12 zijn n.l. verbeteringen aangebracht.
- Henry Duisters
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
27 mrt 2026 17:53
ik zou ook terug willen naar versie 11 omdat het gedcom bestand uit versie 12 steeds vastloopt bij de Geneanet Upload bij het uploaden van foto's; ik gebruik gedcom versie 5.5.1 en karakterset UTF-8;
ik heb ook al het gedcom bestand aaangepast zoals voorgesteld (volledig pad toevoegen aan <spatie><FILE><spatie>. Ik heb al diverse opties uitgeprobeerd: andere versie gedcom, andere karakterset, stamboom verwijderen in Geneanet, etc.; het uploaden van de stamboom gaat aanvankelijk goed, maar na enkele minuten stopt het uploaden en zie ik vervolgens "Even geduld ..."
ik heb ook al het gedcom bestand aaangepast zoals voorgesteld (volledig pad toevoegen aan <spatie><FILE><spatie>. Ik heb al diverse opties uitgeprobeerd: andere versie gedcom, andere karakterset, stamboom verwijderen in Geneanet, etc.; het uploaden van de stamboom gaat aanvankelijk goed, maar na enkele minuten stopt het uploaden en zie ik vervolgens "Even geduld ..."
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1063
27 mrt 2026 18:44 - 27 mrt 2026 18:45
Henry,
De melding is duidelijk, "Even geduld... Het kan een tijdje duren voor grote bestanden met veel materiaal.G edcom versie 5.5.1 en karakterset UTF-8 zijn de juiste parameters.
De melding is duidelijk, "Even geduld... Het kan een tijdje duren voor grote bestanden met veel materiaal.G edcom versie 5.5.1 en karakterset UTF-8 zijn de juiste parameters.
Laatst bewerkt 27 mrt 2026 18:45 door JayCee.