- Bedankjes 0
altfear start niet meer op
- Nisu
- Auteur
Lees minder
Lees meer
altfear start niet meer op
07 mei 2026 12:03
Tijdens het invoeren van gegevens viel Aldfaer uit en start niet meer op. Ik werkte op versie 12.1. Heb van alles al geprobeerd zoals opnieuw Aldfaer downloaden, opnieuw opstarten. Computer (windows) opstarten maar dit alles negatief. Wat nu???
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1069
Re: altfear start niet meer op
07 mei 2026 20:09
Ga na de installatiemap C:\Aldfaer en dubbelklik op Aldfaer.exe.
Lukt het nog steeds niet, maak een knipsel van de inhoud van de installatiemap C:\Aldfaer en post het op het forum.
Lukt het nog steeds niet, maak een knipsel van de inhoud van de installatiemap C:\Aldfaer en post het op het forum.
- Nisu
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 mei 2026 12:24
Ik heb het e.e.a. al geprobeerd . Als ik ALDFAER opnieuw installeer dan krijg een wit scherm als ik op de ALDFAER icoon druk in de taakbalk druk. Op het scherm staat alleen dat ALDFAER een gratis progamma is.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1069
- Carel Plantagie
-
10 mei 2026 12:49
Je schrijft: Op het scherm staat alleen dat ALDFAER een gratis progamma is.
Kennelijk heb je dus Aldfaer wel kunnen opstarten, maar is er geen bestand (meer) geopend. Kies dus voor Bestand, Open... en open je bestand... Of kies Bestand, Zoek Aldfaer-bestanden (Wat zoeken: Stambomen, Waar zoeken: Vaste schijven) om je laatste bestand te zoeken...
Kennelijk heb je dus Aldfaer wel kunnen opstarten, maar is er geen bestand (meer) geopend. Kies dus voor Bestand, Open... en open je bestand... Of kies Bestand, Zoek Aldfaer-bestanden (Wat zoeken: Stambomen, Waar zoeken: Vaste schijven) om je laatste bestand te zoeken...