- Bedankjes 0
Aldfaer start slecht op en ook af
- Douwe Visser
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Aldfaer start slecht op en ook af
05 jun 2026 16:38
Sinds kort start mijn aldfaer heel slecht op. Krijg vrij lang een leeg wit scherm en uiteindelijk opent aldfaerDat heb ik ook met afsluiten. Duurt ook lang. Ik heb geprobeerd dit op te lossen door het verwijderen van aldfaer ini en aldfaer ini program. Dat heeft mijn probleem niet opgelost.
Kan ik nu beter het programma de installeren en opnieuw installeren en vervolgens mijn gegevens in de juiste mappen plaatsen?
Kan ik nu beter het programma de installeren en opnieuw installeren en vervolgens mijn gegevens in de juiste mappen plaatsen?
- Paul Kallenberg
Re: Aldfaer start slecht op en ook af
05 jun 2026 18:31
Douwe,
Er is momenteel een probleem met de Aldfaer website. Dit veroorzaakt het traag opstarten. We werken aan een oplossing. Opnieuw installeren van Aldfaer heeft geen zin.
Paul
Er is momenteel een probleem met de Aldfaer website. Dit veroorzaakt het traag opstarten. We werken aan een oplossing. Opnieuw installeren van Aldfaer heeft geen zin.
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Douwe Visser
- Douwe Visser
-
Auteur
07 jun 2026 14:57
Bedankt Paul,
Gisteren mijn instellingen weer aangepast.
Aldfaer werkte weer als vanouds, echter nu het problemen van heel slecht opstarten en afsluiten weer terug.
Is er weer iets met de alsfaers site aan de hand, of heb ik een ander probleem.
Gisteren mijn instellingen weer aangepast.
Aldfaer werkte weer als vanouds, echter nu het problemen van heel slecht opstarten en afsluiten weer terug.
Is er weer iets met de alsfaers site aan de hand, of heb ik een ander probleem.
- Paul Kallenberg
07 jun 2026 15:17
Douwe,
Dit is nog steeds het probleem met de Aldfaer site.
Paul
Dit is nog steeds het probleem met de Aldfaer site.
Paul
- M. Mantel
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1
08 jun 2026 10:03
Hallo Paul,
Kun je aangeven wanneer de problemen met de site naar verwachting opgelost zijn? Ik heb hetzelfde probleem als Douwe en ben benieuwd wanneer het weer 'normaal' zou moeten werken.
Groet, Mar10
Kun je aangeven wanneer de problemen met de site naar verwachting opgelost zijn? Ik heb hetzelfde probleem als Douwe en ben benieuwd wanneer het weer 'normaal' zou moeten werken.
Groet, Mar10
- S.J.F.
- Afwezig
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
08 jun 2026 14:35
Kennelijk zoekt Aldfaer naar een internetverbinding, ook als 'controleren op updates bij opstarten' is uitgeschakeld.
Zonder internetverbinding start Aldfaer v12 wel gewoon snel op.
Ik ben wel benieuwd geworden wat er eigenlijk op de achtergrond gebeurt wanneer Aldaer wordt opgestart. Kan daar iets meer duidelijk over gegeven worden?
Zonder internetverbinding start Aldfaer v12 wel gewoon snel op.
Ik ben wel benieuwd geworden wat er eigenlijk op de achtergrond gebeurt wanneer Aldaer wordt opgestart. Kan daar iets meer duidelijk over gegeven worden?