- Bedankjes 0
Overzicht met volledige persoonsgegevens
- Tamme Bergsma
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Overzicht met volledige persoonsgegevens
23 jul 2026 21:50
Goedenavond allemaal,
I het mogelijk om in Aldfaer van één persoon alle beschikbare gegevens in één overzicht te krijgen? Op de persoonskaart mis ik bij voorbeeld alle geregistreerde adressen.
Voor de rest ben ik uitermate tevreden over Aldfaer en word ik steeds handiger met complexere taken als samenvoegen, e.d. van personen.
Ook de GEDCOM-uploads naar Geneanet verlopen soepel.
Alvast bedankt,
Tamme Bergsma
I het mogelijk om in Aldfaer van één persoon alle beschikbare gegevens in één overzicht te krijgen? Op de persoonskaart mis ik bij voorbeeld alle geregistreerde adressen.
Voor de rest ben ik uitermate tevreden over Aldfaer en word ik steeds handiger met complexere taken als samenvoegen, e.d. van personen.
Ook de GEDCOM-uploads naar Geneanet verlopen soepel.
Alvast bedankt,
Tamme Bergsma
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
Re: Overzicht met volledige persoonsgegevens
23 jul 2026 22:07
Tamme,
Ga naar Instellingen Menu->Extra->Instellingen...
tab Tekst en actiefeer alle mogelijkheden die daar genoemd worden Dit kan met één klik door op één vakje de muis aanwijzer te plaatsen en de SHIFT toets in gedrukt te houden en dan op de linkermuisknop de klikken.
Ga naar Instellingen Menu->Extra->Instellingen...
tab Tekst en actiefeer alle mogelijkheden die daar genoemd worden Dit kan met één klik door op één vakje de muis aanwijzer te plaatsen en de SHIFT toets in gedrukt te houden en dan op de linkermuisknop de klikken.
- Han Kortekaas
-
Re: Overzicht met volledige persoonsgegevens
23 jul 2026 23:03
Tamme,
Er is een tweede overzicht van een persoonskaart die alle informatie van een persoon weergeeft.
Dat kan door
1. bij Menu > Extra > Instellingen > Bestanden > Tekst alle vinkjes zetten
2. start Menu > Tonen > Rapporten > Overige rapporten > Bonusrapporten > Overzichten > Persoonskaart_Aldfaer
3. kies bij de tab Personen bijvoorbeeld voor Hoofdpersoon.
Er is een tweede overzicht van een persoonskaart die alle informatie van een persoon weergeeft.
Dat kan door
1. bij Menu > Extra > Instellingen > Bestanden > Tekst alle vinkjes zetten
2. start Menu > Tonen > Rapporten > Overige rapporten > Bonusrapporten > Overzichten > Persoonskaart_Aldfaer
3. kies bij de tab Personen bijvoorbeeld voor Hoofdpersoon.