- Bedankjes 0
converteren omdat het bestand een oudere versie heeft
- claudia vreugdenhil
- Auteur
Lees minder
Lees meer
converteren omdat het bestand een oudere versie heeft
06 sep 2026 19:59
[object Object] Goedeavond
Ik wil een bestand openen maar dat kan niet omdat er gezegd word is gemaakt in een eerdere versie en kan niet automatisch worden geconverteerd.
Hoe kan ik dit bestand toch openen?
Ik wil een bestand openen maar dat kan niet omdat er gezegd word is gemaakt in een eerdere versie en kan niet automatisch worden geconverteerd.
Hoe kan ik dit bestand toch openen?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1074
Re: converteren omdat het bestand een oudere versie heeft
06 sep 2026 21:06
Welke versie gebruikt u en welke versie is het oude bestand?
Via Menu > Bestand > 'Zoek Aldfaer bestanden', kan u de versies van de bestanden zien.
Via Menu > Bestand > 'Zoek Aldfaer bestanden', kan u de versies van de bestanden zien.
- claudia vreugdenhil
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
09 sep 2026 07:44
dit blijkt versie 10.1 te zijn.
Wie kan me uitleggen hoe ik dit moet conventeren?
Wie kan me uitleggen hoe ik dit moet conventeren?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1074
09 sep 2026 12:21
twee methodes:
1. aannemend dat zowel de versie van Aldfaer als de stamboom 10.1 > zorg dat bij Extra > Instellingen > Algemeen een vink staat bij 'Controleren op updates bij opstarten'.
Bij opstart zal Aldfaer voorstellen de nieuwe versie te installeren alsook de rapporten updaten. Tegelijkertijd zal de stamboom geconverteerd worden.
2. als u mij een kopie van de stamboom doormailed zal ik dit voor u doen. Mijn e-adres vindt u onder mijn avatar in 'Lees Meer'.
1. aannemend dat zowel de versie van Aldfaer als de stamboom 10.1 > zorg dat bij Extra > Instellingen > Algemeen een vink staat bij 'Controleren op updates bij opstarten'.
Bij opstart zal Aldfaer voorstellen de nieuwe versie te installeren alsook de rapporten updaten. Tegelijkertijd zal de stamboom geconverteerd worden.
2. als u mij een kopie van de stamboom doormailed zal ik dit voor u doen. Mijn e-adres vindt u onder mijn avatar in 'Lees Meer'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: claudia vreugdenhil