×
Nieuws (12 nov 2022)

Smart Matching

Smart Matching MyHeritage

Lees meer
13 nov 2022 12:43 #46304 door Webmaster
Smart Matching MyHeritage werd gestart door Webmaster
Smart Matching
Einde van de ondersteuning voor Smart Matching™ en Record Matching

In overleg met MyHeritage hebben we besloten om de Smart Matching™ en de Record Matching per 1 januari 2023 niet langer via Aldfaer te ondersteunen. Er wordt te weinig gebruik gemaakt van deze diensten waardoor het voor MyHeritage niet rendabel is om deze te blijven ondersteunen. In de eerstvolgende versie van Aldfaer zal deze functionaliteit dan ook niet meer beschikbaar zijn. In de huidige en voorgaande versies van Aldfaer zal de de Smart Matching™ en de Record Matching niet meer functioneren. Een en ander heeft geen gevolgen voor een eventueel abonnement dat bij MyHeritage is afgesloten.

Stichting Aldfaer
12 november 2022

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27 nov 2022 21:38 #46386 door Jaap Kramer
Beantwoord door Jaap Kramer in topic Smart Matching MyHeritage
Jammer maakte hier geregeld gebruik van en heb daar interessante en veel gegevens gevonden.
Groet Jaap Kramer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30 nov 2022 08:40 - 30 nov 2022 08:41 #46399 door Ruud de Ruiter
Beantwoord door Ruud de Ruiter in topic Smart Matching MyHeritage
Jaap,
Voer bij MyHeritage een minimale stamboom in. Je hebt dan de mogelijkheid om bij hen te zoeken
En dat kan (nu nog ?) zonder kosten
Laatst bewerkt 30 nov 2022 08:41 door Ruud de Ruiter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02 jan 2023 19:10 #46591 door Jan
Beantwoord door Jan in topic Smart Matching MyHeritage
Ik vind het ook ontzettend jammer dat deze link is opgeheven.
Voor ij was het bijzonder handig om te zoeken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jan 2023 09:03 #46644 door Jan Verkade
Beantwoord door Jan Verkade in topic Smart Matching MyHeritage
Bijzonder jammer dat deze dienst gestopt is; ik maakte hier graag gebruik van. Dit was altijd een zeer waardevolle aanvulling. Natuurlijk moet je dan kritisch zijn op de gegevens in MyHeritage, maar moet je dat niet op alle gegevens?

Irritant dat ik vanaf nieuwjaar tot vandaag toe voortdurend allerlei instellingen op mijn computer nagelopen ben om uit te vinden waarom de links plotseling niet meer werkten. Na 10 dagen maar eens op het forum gekeken of er meer mensen problemen hadden en dan vind ik bovenstaand berichtje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Harrie van den Tillaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 mrt 2023 20:03 - 13 mrt 2023 20:06 #47080 door Harm Selling
Beantwoord door Harm Selling in topic Smart Matching MyHeritage
Tot voor kort werkte het meestal nog, hoewel het steeds vaker in foutmeldingen verzandde.
Maar sinds enkele dagen eindigt het consequent in foutmeldingen.

Ontzettend jammer, want het was een prachtige optie, waar ik bijna dagelijks gebruik van maakte. Je kon vanuit een persoon in Aldfaer via MyHeritage doorclicken, rechtstreeks naar bijvoorbeeld de nog niet bekende overlijdensakte in AlleGroningers.

Aan deze optie heeft MyHeritage zelfs mijn lidmaatschap te danken.
Laatst bewerkt 13 mrt 2023 20:06 door Harm Selling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 mrt 2023 20:15 #47082 door Harm Selling
Beantwoord door Harm Selling in topic Smart Matching MyHeritage
Wat overigens wel merkwaardig is dat de optie volgens bovenstaande informatie op 1 januari niet meer zou werken, maar bij mij sinds die tijd nog regelmatig (soms met problemen, maar vaak ook foutloos) gewerkt heeft.

Pas de laatste dagen werkt het dermate slecht dat ik besloot eens in het forum te gaan zoeken naar een eventuele oplossing.
Maar zelfs nu wordt bij de personen in Aldfaer nog wel het groene vakje met het aantal MyHeritage hits gemeld. Maar click je daarop, krijg je een foutmelding "Kan het bestand niet vinden".

Zal de optie in de instellingen uitzetten.... spijtig!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena