- Bedankjes 0
Overzicht persoonskaart in HTML lukt niet meer
- D.H.Barends
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Overzicht persoonskaart in HTML lukt niet meer
23 jun 2014 21:41
Beste mensen,
Na een PC crash en herinstallatie van Aldfaer lukt het me niet meer om b.v. een persoonskaart te maken in HTML met keurige kaders om de namen heen. Persoon, partner en evt kinderen staan in aparte kaders, met de belangrijke data erbij.
Heb ik iets gemist met downloaden?
Graag jullie advies,
Groet,
Dick
Na een PC crash en herinstallatie van Aldfaer lukt het me niet meer om b.v. een persoonskaart te maken in HTML met keurige kaders om de namen heen. Persoon, partner en evt kinderen staan in aparte kaders, met de belangrijke data erbij.
Heb ik iets gemist met downloaden?
Graag jullie advies,
Groet,
Dick
Onderwerp is gesloten.
- J.Visser
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Overzicht persoonskaart in HTML lukt niet meer
24 jun 2014 09:45
Ik ben er niet zeker van voor dit rapport, maar heeft u de Adobe SVG Viewer geïnstalleerd.
Onderwerp is gesloten.
- Han Kortekaas
-
Re: Overzicht persoonskaart in HTML lukt niet meer
24 jun 2014 10:50
Ik denk meer dat het onderdeel van eigen sjablonen bij de Instellingen niet goed staat zoals voorheen OF het sjabloon is gewoon weg na de crash.
Het betreft een rapport wat gemaakt is met de Wizard (Tonen -> Rapportage Wizard) Dat zult u even overnieuw moeten maken waarna u via de Tonen - > Rapporten -> Overige rapporten uw gemaakte sjabloontje ziet staan.
Het betreft een rapport wat gemaakt is met de Wizard (Tonen -> Rapportage Wizard) Dat zult u even overnieuw moeten maken waarna u via de Tonen - > Rapporten -> Overige rapporten uw gemaakte sjabloontje ziet staan.
Onderwerp is gesloten.