- Bedankjes 1721
Kan geen rapporten en grafische uitdraai krijgen
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Kan geen rapporten en grafische uitdraai krijgen
03 jan 2021 23:11
Henk,
als u een foutmelding krijgt over een sjabloon dan kan het zijn dat u wel een nieuwe versie heeft, maar nog niet de nieuwste rapportversie.
Ga dan naar Menu > Help> Versiebeheer Aldfaer> kijk of de derde regel soms na aanklikken laat zien dat er een nieuwere versie is. Klik dan op 'Bijwerken".
Dat kunt u ook doen bij de Menu > Help > Versiebeheer Invoegtoepassingen en kijk of er een regel vetter is dan de andere. Klik daar dan op en idem op 'Bijwerken'
als u een foutmelding krijgt over een sjabloon dan kan het zijn dat u wel een nieuwe versie heeft, maar nog niet de nieuwste rapportversie.
Ga dan naar Menu > Help> Versiebeheer Aldfaer> kijk of de derde regel soms na aanklikken laat zien dat er een nieuwere versie is. Klik dan op 'Bijwerken".
Dat kunt u ook doen bij de Menu > Help > Versiebeheer Invoegtoepassingen en kijk of er een regel vetter is dan de andere. Klik daar dan op en idem op 'Bijwerken'
- Henk Consemulder
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
04 jan 2021 19:30
Hallo heer, ik ben een gebruiker , wat u in uw antwoord aangaf kan ik niet vinden. bij invoeg toepassingen heb ik alleen staan, alle invoegtoepassingen B_team en bonus rapporten beide gedateerd op 3-1-2021 toen heb ik inderdaat uit wanhoop de nieuwste versie van Aldfaer ge dounload dit voor de derde maal.
- Henk Consemulder
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 jan 2021 18:31
Hallo heer, ik ben een gebruiker , wat u in uw antwoord aangaf kan ik niet vinden. bij invoeg toepassingen heb ik alleen staan, alle invoegtoepassingen B_team en bonus rapporten beide gedateerd op 3-1-2021 toen heb ik inderdaad uit wanhoop de nieuwste versie van Aldfaer ge douwnload dit voor de derde maal.
- Han Kortekaas
-
05 jan 2021 18:54
Er rest u om nog te kijken bij Help>Versiebeheer Aldfaer> derde regel over Aldfaer rapporten die bijgewerkt moeten worden.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
05 jan 2021 18:56 - 05 jan 2021 18:58
De datum van Invoegtoepassing is denk ik niet de juiste
Hieronder de keuze die je moet maken
Daarna krijg het volgende overzicht
Als ik bij versiebeheer Invoegtoepassingen kijk dan zie in de volgende informatie.
Aan de linkerzijde heb ik de keuze gemaakt voor de Bonus rapporten
Hieronder de keuze die je moet maken
Daarna krijg het volgende overzicht
Als ik bij versiebeheer Invoegtoepassingen kijk dan zie in de volgende informatie.
Aan de linkerzijde heb ik de keuze gemaakt voor de Bonus rapporten
Laatst bewerkt 05 jan 2021 18:58 door Meije van Slageren. Reden: Een afbeelding teveel
- Henk Consemulder
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 jan 2021 19:12
de lijst onder invoegtoepassingen is leeg bij mij.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1066
05 jan 2021 19:24
Henk,
Als u dit wenst kan ik u hulp bieden vanop afstand via Teamviewer. Zo ja, zie Wat is Teamviewer? en stuur mij een mail om af te spreken. Klik links op 'Meer' voor mijn e-mailadres.
Als u dit wenst kan ik u hulp bieden vanop afstand via Teamviewer. Zo ja, zie Wat is Teamviewer? en stuur mij een mail om af te spreken. Klik links op 'Meer' voor mijn e-mailadres.
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 311
05 jan 2021 19:27
Henk,
Dan moet je de invoegtoepassing nog installeren door onderstaande procedure te volgen
Vul in het witte veld onder Invoegtoepassing www.aldfaer.net/site/files/downloads/invoeg.html in. Klik daarna op de "Installeer" knop onderaan het scherm. De lijst van invoegtoepassingen wordt nu geïnstalleerd. De voortgang daarvan is linksonder in het scherm zichtbaar.
Na bevestiging dat de lijst invoegtoepassingen is geïnstalleerd kunt u door de lijst scrollen en op de naam van een rapport te klikken informatie over dit rapport krijgen. Klikt u dan op installeren dan wordt het rapport geïnstalleerd en verschijnt het in de lijst links.
Het starten van een rapport doet u onder Tonen==>Rapporten==>Overige rapporten.
Voor de standaard Aldfaer rapporten moet je bij Versiebeer Aldfaer... kijken of daar wel de rapporten van Aldfaer staan vermeld zie
Dan moet je de invoegtoepassing nog installeren door onderstaande procedure te volgen
Vul in het witte veld onder Invoegtoepassing www.aldfaer.net/site/files/downloads/invoeg.html in. Klik daarna op de "Installeer" knop onderaan het scherm. De lijst van invoegtoepassingen wordt nu geïnstalleerd. De voortgang daarvan is linksonder in het scherm zichtbaar.
Na bevestiging dat de lijst invoegtoepassingen is geïnstalleerd kunt u door de lijst scrollen en op de naam van een rapport te klikken informatie over dit rapport krijgen. Klikt u dan op installeren dan wordt het rapport geïnstalleerd en verschijnt het in de lijst links.
Het starten van een rapport doet u onder Tonen==>Rapporten==>Overige rapporten.
Voor de standaard Aldfaer rapporten moet je bij Versiebeer Aldfaer... kijken of daar wel de rapporten van Aldfaer staan vermeld zie