- Bedankjes 1
Rapporten werken niet meer na update
- Frans de Wit
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Rapporten werken niet meer na update
18 nov 2023 12:00
Ik keek altijd bij de persoonskaart e.d. om makkelijk gegevens te kunnen vergelijken, maar onderin de rapportage beeld, krijg ik te zien Afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Ook een uitdraai naar de nazaten of voorouders, krijg ik nu een foutmelding, heb het idee dat de viewer niet goed meer werkt?
Weet iemand de oplossing?
Bedankt vast.
vr.gr. Frans de Wit
Ook een uitdraai naar de nazaten of voorouders, krijg ik nu een foutmelding, heb het idee dat de viewer niet goed meer werkt?
Weet iemand de oplossing?
Bedankt vast.
vr.gr. Frans de Wit
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 307
Re: Rapporten werken niet meer na update
18 nov 2023 13:43
Frans,
De 'Afgebroken wegens fouten in het sjabloon" wordt vaak veroorzaakt door het gebruik van een afbeelding die een niet juiste extensie heeft.
Dit is te controleren door bij Instellingen in Aldfaer Menu Extra->Instellingen... Tab Tekst te kiezen en daar de vink Materiaal uit te vinken.
Indien je daarna een rapport maakt waarbij het de vorige keer mis is gegaan en nu wel tot een goed resultaat komt, dan is de oorzaak een foutieve extensie van een afbeelding.
Zie voor oploosing
De 'Afgebroken wegens fouten in het sjabloon" wordt vaak veroorzaakt door het gebruik van een afbeelding die een niet juiste extensie heeft.
Dit is te controleren door bij Instellingen in Aldfaer Menu Extra->Instellingen... Tab Tekst te kiezen en daar de vink Materiaal uit te vinken.
Indien je daarna een rapport maakt waarbij het de vorige keer mis is gegaan en nu wel tot een goed resultaat komt, dan is de oorzaak een foutieve extensie van een afbeelding.
Zie voor oploosing