Rapporten werken niet meer na update
- Frans de Wit
-
Auteur
18 nov 2023 12:00 #48565
door Frans de Wit
Rapporten werken niet meer na update werd gestart door Frans de Wit
Ik keek altijd bij de persoonskaart e.d. om makkelijk gegevens te kunnen vergelijken, maar onderin de rapportage beeld, krijg ik te zien Afgebroken wegens fouten in het sjabloon
Ook een uitdraai naar de nazaten of voorouders, krijg ik nu een foutmelding, heb het idee dat de viewer niet goed meer werkt?
Weet iemand de oplossing?
Bedankt vast.
vr.gr. Frans de Wit
Ook een uitdraai naar de nazaten of voorouders, krijg ik nu een foutmelding, heb het idee dat de viewer niet goed meer werkt?
Weet iemand de oplossing?
Bedankt vast.
vr.gr. Frans de Wit
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Meije van Slageren
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 294
18 nov 2023 13:43 #48566
door Meije van Slageren
Beantwoord door Meije van Slageren in topic Rapporten werken niet meer na update
Frans,
De 'Afgebroken wegens fouten in het sjabloon" wordt vaak veroorzaakt door het gebruik van een afbeelding die een niet juiste extensie heeft.
Dit is te controleren door bij Instellingen in Aldfaer Menu Extra->Instellingen... Tab Tekst te kiezen en daar de vink Materiaal uit te vinken.
Indien je daarna een rapport maakt waarbij het de vorige keer mis is gegaan en nu wel tot een goed resultaat komt, dan is de oorzaak een foutieve extensie van een afbeelding.
Zie voor oploosing
De 'Afgebroken wegens fouten in het sjabloon" wordt vaak veroorzaakt door het gebruik van een afbeelding die een niet juiste extensie heeft.
Dit is te controleren door bij Instellingen in Aldfaer Menu Extra->Instellingen... Tab Tekst te kiezen en daar de vink Materiaal uit te vinken.
Indien je daarna een rapport maakt waarbij het de vorige keer mis is gegaan en nu wel tot een goed resultaat komt, dan is de oorzaak een foutieve extensie van een afbeelding.
Zie voor oploosing
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.