- Bedankjes 0
Parenteel als html-bestand toont verkeerd op andere pc
- Lenie Ballhaus
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Parenteel als html-bestand toont verkeerd op andere pc
05 dec 2023 13:37
Als ik een rapport aanmaak van het parenteel als html-bestand ziet dit er op mijn pc (in Chrome) prima uit. Als ik dezelfde index.html op een andere pc laat zien in Chrome is de opmaak helemaal verknoeid en ziet het er niet uit en is onleesbaar. Alles staat een beetje onder elkaar, met lege regels, en de opmaak, rechthoeken, kleuren etc. zijn weg. Heeft natuurlijk iets te maken met de html-instellingen in Chrome, bij mij en op die andere p.c. Wat te doen ?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
Re: Parenteel als html-bestand toont verkeerd op andere pc
05 dec 2023 13:59
Probeer eens op de andere pc met een andere browser. Als het dan goed gaat is er inderdaad iets aan de hand met Chrome.
- Lenie Ballhaus
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 dec 2023 14:15
het gaat in alle browsers op die andere pc fout en als ik het op mijn eigen pc bewaar als pdf ziet dat er ook niet goed uit. Het toont dus alleen goed in Aldfaer op mijn eigen pc.
- Lenie Ballhaus
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
05 dec 2023 15:01
Probleem is opgelost. Op die andere pc, die geen aldfaer kent, ontbreken de bestanden aldfaergraphic.js en .css. Blijkbaar zorgen deze bestanden voor de juiste grafische eigenschappen. Altijd meeleveren met de .html-file !
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1052
05 dec 2023 15:37
Beide bestanden staan in de uitvoermap van het rapport. De volledige uitvoermap van het rapport, waarin ook de gekoppelde bestanden staan, moet naar de andere pc's.